بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی تاکید کرد:

انجام امور بیمه ای با ارائه خدمات الکترونیک بانکی تسهیل می شود

هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی خبرداد:

صدور حدود 2 هزار فقره دامدارکارت

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش و اهمیت دامدار کارت در کمک به رفع چالش نقدینگی دامداران عشایری و روستایی کشور، خواستار تسریع در صدور دامدار کارت برای دامداران شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: "مطالبه‌گری نسبت به تأمین اجتماعی را نه تنها تهدید نمی‌دانیم بلکه این رویکرد فرصتی برای سازمان و نظام رفاه و تأمین اجتماعی است و باید بیش از گذشته به این حوزه توجه داشته باشیم."
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۹ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت، نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 750.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
در شرایطی که زوج‌های ایرانی فرآیند سختی را برای دریافت این وام طی می‌کنند که این موضوع باعث شده تا عطای وام ازدواج را به لقای آن ببخشند و خواستار راهی برای شکایت از تخلف‌ها و سخت‌گیری بانک‌ها هستند تا این روند متوقف شود؛ وزیر اقتصاد از برخورد جدی با تخلفات مدیران شعب در پرداخت تسهیلات خبر داد و اعلام کرده که دستورالعملی مبنی بر اعمال محدودیت بر پرداخت تسهیلات در ماه‌های پایانی سال ابلاغ نشده است.
مدیرامور شعب تهران و البرز بانک شهر با بیان اینکه سود سپرده های این بانک مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی است، گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر، پرداخت سودهای نامتعارف در شعب بانک شهر نداشته ایم.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر صلاحیت حرفه ای رسول آریانپور برای تصدی مدیرعاملی بیمه میهن مُهر تأیید زد و ایشان از امروز رسماً سکان هدایت این شرکت را بر عهده گرفت.
یک ماه پیش و در جریان افزایش قیمت اوراق مسکن بود که مسئولان این بانک به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تأسیس آن، اقدام به کاهش ۵۰ درصدی هزینه خرید اوراق مسکن کردند.