مدیرعامل پست بانک ایران به آذربایجان شرقی سفر می ‌کند

مدیرعامل پست بانک ایران به اتفاق اعضای هیات مدیره و هیات همراه به منظور بررسی وضعیت منابع، مصارف، مطالبات، پتانسیل، سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال‌ زایی در مناطق کم برخوردار روستایی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری در صبح روز چهار شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.
تصویر مدیرعامل پست بانک ایران به آذربایجان شرقی سفر می ‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، به همراه حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و اسماعیل صادقی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی از شعب تبریز و باجه های بانکی روستاهای کجوار، باغ معروف، شیخ حسن و لاهیجان بازدید و پیرامون مباحث کاری، مشکلات و برنامه‌های توسعه ای گفت‌وگو می کند.

همچنین سید اصغر جلیلی نیا رییس هیات مدیره به اتفاق مسعود مهدوی رییس اداره کل بررسی و نظارت بر طرح ها از شعبه آذر شهرو باجه های بانکی روستا های قاضی جهان، فیروز، فیروز سالار، نادینلو و شیرامین بازدید خواهند کرد.

همچنین فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره به همراه علیرضا واحد پور مدیر اموراستان ها وبازاریابی، از شعبه مرند و باجه های بانکی روستا های یامچی مرکید، زنجیره و ارسی بازدید می کنند.

بر اساس این گزارش، پس از این بازدیدها، جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی به ریاست مدیر عامل بانک و با حضور روسای شعب و کارشناسان ستادی برگزار می شود.

397814