بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

موضوع فروش آنلاین بیمه عمر همواره یکی از مباحثی بوده که در سال های اخیر مورد بحث کارشناسان را دربرداشته است و بسیاری معتقد بودند که فروش آنلاین بیمه نامه به سادگی امکان پذیر نمی باشد ولی همه‌گیری بیماری کرونا این فرصت طلایی را برای سفرهای دیجیتال شرکت های بیمه فراهم نمود.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای هشت واحد پولی افزایش و قیمت ۳۰ ارز کاهش یافت، نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیر عامل بیمه البرز به همراه رئیس و اعضای هیات مدیره و تنی چند از معاونان و مدیران شرکت از شعبه کرمان بازدید و با کارکنان و نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 811.4 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بر اساس آخرین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) که از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعلام شد، بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه ای و رتبه بیست ویکم صد شرکت برتر ایران از میان 500 شرکت ایرانی را کسب نمود.
یک نماینده بیمه رازی حضور در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: باتوجه به مسیر جدید شرکت بیمه رازی مبنی بر استفاده از امکانات به‌ روز و فناوری اطلاعات، شبکه فروش برخط طراحی شده است.
با حکم مدیرعامل بیمه سرمد، مدیران امور استان‌ها و شبکه فروش و امور بانک و بیمه این شرکت منصوب و معرفی شدند.