بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنایع دستی، حمایت بانک از فعالین صنایع دستی و گردشگری را موجب کمک به اشتغال پایدار مناطق کشور برشمرد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی تشریح کرد؛

همه آنچه که باید درباره رمزپول ملی بدانید

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ضمن تشریح جزئیات رمزپول ملی گفت: هدف از طراحی رمزریال در بانک مرکزی تبدیل اسکناس به یک موجودیت قابل برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی است و با این فرآیند پول دارای موجودیت هوشمند خواهد شد.
در بازدید حجت‌اله صیدی از خطوط تولید و نشست مشترک با گروه اقتصادی و خودکفایی آزادگان عنوان شد:

گسترش همکاری بانک صادرات ایران و گروه «مینو»

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از گروه صنعتی «مینو» برای گسترش همکاری با بخش‌های مختلف این گروه اعلام آمادگی کرد.
جلسه ارزیابی عملکرد کمی دی ماه سال ۱۴۰۰ مدیریت شعب استان های خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، فارس و خوزستان ، به علاوه مدیریت های مناطق تهران و البرز ، روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه به ریاست بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و با حضور اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به صورت حضوری و سایر استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس، برگزار شد.
ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد فرهنگ در عصر فناوری‌های نوین و ششمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، به‌همت «انجمن مدیریت ایران» و «دانشگاه خاتم» با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر محترم نیرو، مجید قاسمی رئیس انجمن مدیریت ایران و رئیس دانشگاه خاتم و جمعی از اساتید و اندیشمندان این حوزه، در تاریخ‌های 5 و 6بهمن1400 در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.
تهران- ایرنا- نرخ دلار امروز (شنبه، نهم بهمن‌ماه) در صرافی‌های بانکی با ۱۵ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، هفتم بهمن ماه) با قیمت ۲۵ هزار و ۹۵ تومان معامله شد.
شرکت سهامی بیمه ایران با صدور اطلاعیه‌ ای با اشاره به اینکه امسال نیز این شرکت افتخار خدمات‌رسانی به زائرین عتبات عالیات را برعهده دارد، اعلام کرد: آن دسته از زائرین مذکور که از طریق کاروان های مجاز تحت نظر سازمان حج و زیارت به منظور انجام زیارت عتبات مقدسه به کشور های عراق و سوریه مسافرت می نمایند تحت پوشش بیمه های عمر ، حوادث ، درمان و مسئولیت این شرکت خواهند بود .
به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل تخصصی:

بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند

بانک رفاه کارگران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل تخصصی، از بین دانش‌آموختگان دانشگاهی واجد شرایط دعوت به همکاری کند.
بانک مرکزی در راستای تحقق شعار سال جاری و همگام با سیاست‌ها و اولویت‌های دولت محترم و با هدف تسهیل بازگشت بنگاه‌های تولیدی نیمه فعال و راکد که در ایفای تعهدات خود به شبکه بانکی کشور با مشکل مواجه شده بودند «دستورالعمل تعیین تکلیف دارایی‌های واحد تولیدی در جریان تملک یا تملک‌شده توسط مؤسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
این روزها که زمزمه تغییرات مدیریتی در صنعت بیمه کشور داغ و پر بحث شده است و همگان برای هر یک از شرکت‌های بیمه‌ای به دنبال فرد مورد نظر خود هستند و کاندیدای احتمالی خود را معرفی و ناخودآگاه پیش از هر تغییری جایگزین می‌کنند، هستند افرادی که در قالب رسانه یا در قالب مثلاً صفحات مجازی ضد فساد و رانت، در حال تخریب برخی مدیران صنعت بیمه‌اند.