بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

استاندار فارس ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: توجه ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه آسان و همچنین تنوع زیاد طرح‌های بانک موجب شده استقبال از این بانک در استان افزایش یابد.
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت چهل و سومین طلوع فجر:

اتحاد رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به هم‌وطنان تبریک گفت.
میزان بدهی‌های کوتاه مدت کشور دو میلیارد و ۴۴۷ میلیون دلار و بدهی‌ های بلند مدت ایران نیز شش میلیارد و ۶۱۹ میلیون دلار اعلام شده است.
معاون مالی اداری شرکت بیمه سامان اعلام کرد:

اثر مثبت آئین نامه جدید 101 بر محاسبات توانگری مالی شرکت‌های بیمه

معاون مالی اداری شرکت بیمه سامان معتقد است مفاد آئین نامه شماره 101 شورای عالی بیمه که شرکت های بیمه را موظف می کند به طور یکنواخت نسبت به محاسبه ذخیره مطالبات مشکوک الوصول اقدام کنند، در محاسبات توانگری مالی شرکت‌های بیمه تأثیر بسزایی خواهد داشت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۳۲ واحد پولی افزایش و قیمت ۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در گفتگو با رسانه ملی اظهار داشت: به محض مراجعه متقاضیان دریافت تسهیلات به شرط واجد شرایط بودن، شعب ملزم به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات زیر صد میلیون بدون ضامن هستند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که نوگرایی در این بانک آغاز شده است، گفت: تمرکز بانک ملی ایران در دوره جدید بر بانکداری جامع است، به گونه ای که باید خط تولید محصولات متنوع بانکی برای مشتریان مختلف طراحی و عرضه شود.