بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملی ایران، تاکید کرد: این بانک، کمک به توسعه صنعت پتروشیمی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده و از این رو، حضور خود در منطقه پارس جنوبی و عسلویه را بیشتر خواهد کرد.
حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به صدور پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد این حماسه تاریخی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیز همه همکاران خدوم در بانک صادرات ایران و مجموعه نظام بانکی تبریک گفت.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از برنامه های جدی ما در بانک مرکزی این است که اعتبارات را به بخش های مولد اقتصادی هدایت کنیم و سرمایه هایی که بانک ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهند به سمت فعالیت‌ های غیرمولد نرود.
با هدف حمایت از اقشار آسیب‌ پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ناشی از تحریم‌ های ظالمانه و همچنین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد اسلامی پیش رو، جرایم تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینیِ فاقد بیمه‌ نامه از بیستم بهمن‌ تا دهم اسفند‌ سال جاری به مدت ۲۰ روز بخشیده می شود.
ضمن اعلام نتیجه‌ سی‌امین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰، مورخ 12 بهمن ماه، به اطلاع می‌رساند ‌حراج سی‌ویکمین مرحله اوراق یاد شده در تاریخ 19 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل بانک مسکن در مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مطرح کرد؛

اقدامات مهم بانک مسکن در راستای اجرای ۵ فرمان رییس‌جمهوری به نظام بانکی

محمود شایان از اقدامات بانک مسکن برای تحقق ۵ فرمان رییس‌جمهوری سخن گفت و اظهار داشت: در همین مدت کوتاه اقدامات بسیار خوبی از سوی نظام بانکی کشور صورت گرفته که برخی از اثرات این اقدامات را در فضای جامعه شاهد هستیم.
معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، اذعان داشت: فضاهای علمی، آموزشی، ورزشی و هنری برای کشف استعداد و بروز خلاقیت‌ها برای تمامی کارکنان تجارت‌نو در هر سطحی وجود دارد که این امر محیط شرکت را محیطی صمیمی، شاداب و فراتر از یک شرکت بیمه‌ای برای کارکنان تبدیل کرده است.
ده‌ها طرح و پروژه تولیدی و صنعتی با تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران از ابتدای سال ٩٩ تاکنون به بهره‌ برداری رسیده و علاوه بر توسعه زیرساخت‌ های صنعتی و اقتصادی، زمینه افزایش اشتغال را فراهم کرده است.
موسسه آموزش عالی بانکداری ایران برگزار می‌کند؛

دوازدهمین دوره گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور

دوازدهمین دوره گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور با عنوان «آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» روز پنجشنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می شود.
پیام تبریک ابراهیمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

گام بلند سپه برای تبدیل شدن به بانک برتر در عرصه نوآوری و خدمت صادقانه به مردم

مدیرعامل بانک سپه هم‌زمان با آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی پیامی اعلام کرد: این بانک برای تبدیل‌شدن به بانک پیشرو در عرصه جهاد و نوآوری در اقتصاد و حوزه بانکی کشور و پیشگام در بانکداری دیجیتال کشور و نقش‌آفرینی‌های بزرگ در خدمت صادقانه به مردم و صیانت از اهداف و راهبردهای نظام گام‌های مهمی برداشته است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.