بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در دی ۱۴۰۰ سهم ابزارهای پذیرش اینترنتی در تراکنش‌های انجام شده ۵.۲۴ درصد و ابزار پذیرش موبایلی ۳.۴۳ درصد بوده و این در حالی است که کارت‌خوان‌های فروشگاهی ۹۱.۳۳ درصد از کل تراکنش‌های انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.
سید محمد حسینی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بانک مسکن گفت: مسئله پشتیبانی از ساخت ۴ میلیون مسکن یک رکورد در تاریخ این کشور است و پیش از این تابحال چنین موضوعی سابقه نداشته است.
مدیرعامل صرافی توسعه صادرات ایران گفت: طی ده ماه گذشته، تعداد سه هزار و ۷۶۵ فقره حواله به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون یورو توسط این صرافی صادر شده که این میزان در مقایسه با یک هزار و ۲۹۶ حواله صادره دوره مشابه سال قبل، رشد ۱۹۱ درصدی نشان می دهد.
کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد، پرداخت‌ های آنلاین را آسان و راحت دراختیار کاربران قرار می‌دهد و افزون بر این، با قابلیت شارژ کیف پول، زمان و هزینه پرداخت‌ های آنلاین را کاهش داده است.
مدیرعامل بیمه میهن در پیام تبریک سیزدهمین سالگرد تأسیس این شرکت:

بیمه میهن اکنون در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است

رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن در آستانه 16 بهمن سالروز تأسیس این شرکت، با صدور پیامی سیزدهمین سالروز تأسیس را به سهامداران، بیمه گذاران، شبکه فروش و کارکنان این شرکت تبریک گفت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۹ واحد پولی افزایش و قیمت ۷ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۰ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
ابراهیمی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتری تأکید کرد:

تکریم مشتریان؛ مهم‌ترین وظیفه امروز کارکنان بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه مشتری‌مداری را یکی از مؤلفه‌های مهم وفادارسازی مشتریان خواند و تأکید کرد: پاسخگویی دقیق، سریع و توام با احترام به مشتریان در سراسر شعب و واحدهای ستادی را مهم‌ترین وظیفه کارکنان این بانک در شرایط کنونی است.
با برپایی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده؛

4 عضو جدید هیات مدیره بانک ملت انتخاب شدند

با برپایی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، چهار عضو جدید هیات مدیره این بانک برای مدت باقیمانده تا تیرماه 1402 انتخاب شدند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی است که به مرور دستاوردهای انقلاب بپردازیم. یکی از اهداف و آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌هایی نظیر استقلال، آزادی و عدالت است. عدالتی که در شرایط امروز با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، مطالبه‌ای عمومی است. سازمان تأمین اجتماعی نیز در حوزه عدالت و خدمت‌رسانی به همه اقشار خصوصاً اقشار ضعیف‌تر از جهت اقتصادی، نقشی محوری بر عهده دارد.