بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هم زمان با چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جمعی از کارکنان بانک کشاورزی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، به مقام والای بنیانگذار و شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران:

صنعت بیمه برای دیجیتالی شدن راه بسیار طولانی در پیش رو دارد

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران گفت: این مرکز در صدد است با توجه به نیاز صنعت بیمه به تحول در عرصه های مختلف، محصولات نوآورانه و مکانیسم های عرضه محصول و تحول دیجیتال، شرایط مناسبی را برای ارتقاء محصولات، کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مردم جامعه به خدمات بیمه فراهم کند.
عضو هیات مدیره بیمه ایران در نخستین رویداد شتاب ایده پردازی صنعت بیمه:

بن مایه سند راهبردی، نوآوری بر بستر تحولات دیجیتال در راستای انقلاب صنعتی چهارم است

انقلاب صنعتی چهارم فرصت جدی ما برای‏ اعتلا و ترقی کشور با تکیه بر نوآوری ها و بن مایه سند راهبردی بیمه ایران، بحث نوآوری بر بستر تحولات دیجیتال و در راستای مختصات همین انقلاب صنعتی است.
در گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور:

از روسای موفق شعب بانک ملی ایران تقدیر شد

در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با شعار « آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» ، از 30 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران تقدیر شد.
دومین جلسه گفت و گوی استارت ‌آپی با هدف انتخاب شرکت‌های برگزیده جهت راهیابی به بخش نهایی رقابت‌های اینوتکس ۲۰۲۲ با حضور ۱۶ تیم علمی دارای ایده‌های نوآورانه و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مقامات استانی ظهر پنجشنه 15 بهمن در کرمانشاه برگزار شد.
جلسه افتتاحیه ارزیابی بیمه ایران بر اساس الگوی 34000 منابع انسانی با حضور اسماعیل داورپناه معاون توسعه مدیریت و منابع ، عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، شمس اله سلامی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه، مهدی پور مدیر کل روابط عمومی و امور یبن الملل و سید حسن شهرستانی مدیرکل امور منابع انسانی و کارشناسان حوزه منابع انسانی وتیم ارزیابی در ساختمان مرکزی به ایران برگزار شد.
مشاهدات بازار آزاد حاکی از این است که قیمت دلار در این بازار سقوط کرده است و در آستانه ورود به ۲۶ هزار تومان است.
مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نخستین روز از سفر به استان کرمان با نمایندگان و روسای شعب این استان دیدار و گفت و گو کرد.
امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: البته در کشورمان متاسفانه نسبت مطالبات معوق بانک‌ها بسیار بالا است و واقعیت این است که بسیاری از مشتریان بانک‌ها تمایلی به بازپرداخت دیون خود ندارند و در ایران درصد مطالبات معوق نسبت به استانداردهای جهانی بسیار بالاتر است.
مدیرعامل بانک سپه در جمع رؤسای شعب اصفهان:

آمادگی بانک سپه برای کمک به توسعه صنعت فولاد اصفهان

مدیرعامل بانک سپه موفقیت این بانک را در گرو همدلی و مشارکت تمام کارکنان در سراسر کشور دانست و گفت: تک‌تک دست‌اندرکاران طرح ملی ادغام در مهم‌ترین دوران حرفه‌ای خود باید با شکیبایی، ایثار و تلاش جهادی زمینه اتمام موفقیت‌ آمیز بزرگ‌ترین جراحی اقتصادی نظام و عبور سریع از این طرح را فراهم کنند.