بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۹ ارز کاهش یافت، نرخ ۲۴ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
سازمان تامین اجتماعی همواره بر ارزش و جایگاه والای بازنشستگان و خانواده و تکریم این قشر از جامعه تاکید فراوان داشته و به خوبی می‌توان این مهم را در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متعدد و اثربخش در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی و تقویت و افزایش انگیزه این عزیزان و همچنین پاسداشت نهاد خانواده و تجلیل از جایگاه رفیع بازنشستگان و مستمری بگیران که به مرحله اجرا درآمده، مشاهده کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان این بانک با آرمان‌های امام(ره):

مقاوم‌سازی اقتصاد، لازمه استقلال مورد نظر امام و رهبری است

حجت‌اله صیدی در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) تاکید کرد: وظیفه ما در نظام بانکی کمک به توانمندسازی و تاب‌ آوری اقتصاد کشور است و با این رویکرد می‌توانیم شعارهای بلند حضرت امام (ره) و راهبردهای ارزشمند مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم. در نظام بانکی نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر در بیش از ۲۰ هزار شعبه در تلاشند تا اقتصاد کشور بالنده‌تر و شکوفاتر شود و گره از مشکلات مردم بگشاید.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی: اصلاح پرتفوی بانک صنعت و معدن و کاهش بخش ارزی به ریالی و جوانگرایی و پرورش نیروهای دارای دانش روز از مهم ترین سیاست های وزارت اقتصاد است که انتظار داریم در بانک دنبال شود.
دوازدهمین دوره تجلیل از روسای موفق شعب بانکهای کشور به همت موسسه آموزش عالی بانکداری ایران، روز پنجشنبه مورخ ١٤ بهمن ماه 1400 به صورت مجازی و با حضور روسای حوزه های منطقه دو و مدیریت منطقه دو و تعدادی از روسای شعب منتخب تهران برگزار گردید.
کتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران از پرداخت ۳۰۲ فقره تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به متقاضیانی که از این بانک حقوق دریافت می‌کنند خبر داد و گفت: در پی دستور رئیس جمهوری و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، پست بانک ایران پرداخت این تسهیلات را از هفتم بهمن ماه در شعب سراسر کشور آغاز کرده است.
در راستای برگزاری مسابقات ورزشی صنعت بیمه در ایام دهه فجر، در قالب صعود به ارتفاعات منطقه درکه، روز پنج‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه 1400، اعضای تیم کوهنوردی بیمه ملت به همراه کوهنوردان سایر شرکت‌های بیمه برنامه صعود به پناهگاه پلنگ‌چال را با موفقیت برگزار کردند.
۱۵ نفر از روسای شعب پست بانک ایران در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با عنوان «آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» صبح روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.