بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم رونمایی از "سامانه پرداخت گروهی پارس" گفت : استراتژی بانک پارسیان ایفای نقش توسعه ای و پررنگ کردن این نقش در اقتصاد ملی در کنار توسعه خدمات و تسهیلگری است.
در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران عالی و کارکنان این بانک، در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
همزمان با ایام الله دهه فجر و در راستای دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر لزوم حفظ ارتباط مستقیم مسئولان با مردم به جهت شنیدن و آشنایی با مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات، حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران در ادامه حضور مدیران ارشد این بانک در مرکز ارتباط مردمی بانک (64140)، امروز پاسخگوی سوالات مشتریان بود.
ضمن اعلام نتیجه‌ سی‌ویکمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰، مورخ 19 بهمن ماه، به اطلاع می‌رساند ‌حراج سی‌ودومین مرحله اوراق یاد شده در تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
توسط کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی انجام می‌شود:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ریسک

کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک» توسط کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی برگزار می‌شود. این دوره یک روزه آموزشی، توسط یونس مظلومی، دبیر کمیسیون بیمه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی و مدیرعامل بیمه تعاون انجام خواهد شد.
تایید ثبت افزایش سرمایه مرحله اول شرکت بیمه حافظ توسط سازمان بورس اوراق بهادار:

بیمه حافظ 500 میلیارد ریالی می شود

در ادامه تکمیل فرآیند افزایش سرمایه شرکت بیمه حافظ، سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه ای به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت های صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش از تکمیل افزایش سرمایه این شرکت و بلامانع بودن ثبت این موضوع خبر داد.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به رشد شاخص‌های عملکردی این شرکت گفت: اهداف تعیین شده با توجه به رویکرد برنامه‌ محوری و تخصص‌گرایی حاکم بر مجموعه، تحقق یافته است.
ضمن عرض شادباش به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آخرین عملکرد بیمه کشاورزی درسال زراعی 1401- 1400 را بر اساس آمار استخراجی از سامانه جامع بیمه کشاورزی اعلام می نماید.
اهمیت و نقش نهادهای حساس در اقتصاد کشور به‌ویژه در شرایط کنونی، مهم و تعیین‌کننده است. یکی از این نهادهای مهم و حساس، نظام بانکی است که همگان به نقش مؤثر آن در اقتصاد کشور و حل مشکلات مردم معترف و آگاهند.