از سامانه فروش آنلاین بیمه نامه صندوق اجاره ای به مناسبت سالروز تاسیس رونمایی شد

امروز از سامانه فروش آنلاین بیمه نامه صندوق اجاره ای بانک های کشور رونمایی شد.
تصویر از سامانه فروش آنلاین بیمه نامه صندوق اجاره ای به مناسبت سالروز تاسیس رونمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، همزمان با سیزدهم تیرماه، سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه “ما”، با هدف حفظ و ارتقای مزیت رقابتی از پلتفرم فروش آنلاین بیمه نامه صندوق اجاره ای بانک های کشور رونمایی شد.

بر اساس این گزارش ، غلامی مدیر نوآوری و فناوری بیمه ما با تایید این خبر گفت: شرکت سهامی بیمه “ما”همزمان با یازدهمین سالگرد تاسیس و در راستای دستیابی به چشم انداز خود مبنی بر مطمئن‌ترین و سریع‌ترین در صنعت بیمه ایران و دارای وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا ، با هدف افزایش اطمینان خاطر صاحبان صندوق های اجاره‌ای در برابر خسارت‌های مالی و احتمالی ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، بلایای طبیعی و سرقت، برای اولین بار در کشور امکان فروش بیمه نامه صندوق های اجاره ای به صورت برخط را برای مشتریان همه بانک های کشور فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند بامراجعه به وب سایت رسمی شرکت بیمه “ما” به آدرس https://www.bimehma.com ، پس از ارائه مشخصات هویتی ، شماره شبای حساب بانکی و مشخصات صندوق به انضمام تصویر قرارداد اجاره صندوق، نسبت به انتخاب حداکثر تعهد مورد درخواست از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال تا ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال اقدام کرده و پس از پرداخت حق بیمه متعلقه ، سفارش صدور بیمه نامه را ثبت نمایند.

شایان ذکر است بیمه نامه مربوطه ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت از ثبت سفارش صادر و به آدرس بیمه گذاران به صورت رایگان ارسال می شود.

404167

مطالب مرتبط