بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با حضور نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل بانک مسکن در حمایت بی دریغ از ایثارگران

حسن نوروزی نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان‌در دوازدهمین‌دوره مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک مسکن؛‌ با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزنده وی در خدمت رسانی به مردم به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص شرکت بیمه سامان از صدور بیش از ۴۰۰ هزار فقره بیمه نامه تجهیزات الکترونیک توسط این شرکت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی ها انجام شده و بهبود زیرساخت ها، به دنبال کسب نیمی از سهم بازار این بیمه نامه هستیم.
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن با توجه به برگزاری جشن خودکفایی تولید کاغذ کتب درسی و با اشاره به اهمیت خودکفایی در این صنعت اظهار داشت: این بانک بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به طرح های صنعت کاغذ، کارتن، صنایع بسته بندی و چاپ از محل منابعی همچون حساب ذخیره ارزی، منابع ارزی صندوق توسعه ملی، منابع داخلی ریالی بانک، وجوه اداره شده و منابع ریالی صندوق توسعه ملی پرداخت نموده است.
بانک مرکزی در توضیحاتی اعلام کرد: هم‌اکنون ۳۳ هزار میلیارد تومان سپرده‌های مردمی در مؤسسه اعتباری سابق نور، ۲۴۸ شعبه این مؤسسه به اضافه بخشی از دارایی‌های آن که نقد شونده است، به همراه مابه‌التفاوت برخی از دارایی‌های نقد به ارزش به رقم ۲۶ هزار میلیارد تومان به بانک ملی منتقل شده است.
صدور کروکی آنلاین، راننده محور شدن حق بیمه شخص ثالث، پرداخت خسارت واقعی به‌ خودروهای غیرمتعارف و جبران افت ارزش قیمت خودرو در تصادف‌های رانندگی ۴ مطالبه مردم از بیمه مرکزی و دولت است و سؤال اینجاست که گره کار کجاست؟
علی رغم تحریم های آمریکا, بانک توسعه صادرات ایران بیش از 130 هزار میلیارد ریال تسهیلات طی هشت ماه امسال در قالب سرمایه درگردش و تامین مالی طرح های صادراتی ملی به تولیدات صادرات گرا پرداخت کرده است.
سی‌اُمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه مورخ 12و13 آذرماه سال جاری در سالن همایش برج میلاد برگزار شد و مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو در پنل‌های تخصصی این همایش و بخش انتخاب مدیر شایسته صنعت بیمه حضوری چشمگیر به عمل آوردند.
در آستانه بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین

ساختمان جدید شعبه فرشته بانک کارآفرین افتتاح شد

در آستانه‌ی بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، ساختمان جدید شعبه فرشته بانک، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک به صورت رسمی افتتاح شد.
مدیرعامل بانک شهر در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت شیراز:

بانک شهر امروز توانسته سهم قابل توجهی از تعهدات سیستم بانکی کشور را از آن خود کند

مدیرعامل بانک شهر از عزم جدی این بانک برای شناسایی و رفع نیازهای بانکی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و گفت: این صنایع یکی از اصلی ترین مزیت های سرزمینی ایران اسلامی است که در تعامل با شبکه بانکی می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای کشور داشته باشد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب شیراز اعلام داشت شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون در فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی و جذب مشتریان جدید در حوزه تامین مالی نوین مورد حمایت واقع می شود.
در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز منعقد شد؛

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی بانک شهر با شهرداری شیراز

تفاهمنامه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز و بانک شهر در یکصد و سی‌ و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در سرفصل‌های اوراق مشارکت، فاینانس و خط اعتباری منعقد شد.