بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک سینا گفت: مطابق با سیاست‌های دولت سیزدهم و بر اساس تکالیف ابلاغی از سوی بانک مرکزی، اعطای تسهیلات تکلیفی جهش تولیدمسکن، با جدّیت در این بانک دنبال می‌شود.
با هدف افزایش بهره‌وری و یکسان‌سازی با سایر بانک‌ها؛

ساعت کار جدید ستاد مرکزی بانک آینده تغییر کرد

بانک آینده با هدف افزایش بهره‌وری، و یکسان‌سازی فعالیت‌ها با سایر بانک‌های کشور، ساعت جدید فعالیت واحدهای ستادی خود را اعلام کرد.
درحال‌حاضر همه به‌دنبال وام خودرو فوری هستند؛ درصورتی‌که تا ده سال گذشته خیلی از افراد تلاش می‌کردند تا با افزایش میزان پس‌انداز خود خودروی موردعلاقه‌شان را تهیه کنند؛ اما با افزایش چشمگیر قیمت خودرو در سال‌های اخیر، برای بسیاری از افراد خرید ماشین بدون دریافت وام خرید خودرو تقریباً محال شده است. از طرف دیگر، افزایش قیمت خودرو، آن را به سرمایه تبدیل‌ کرده و برخی از افراد با استفاده از تسهیلات بانکی خرید خودرو و خرید خودرو با وام، توانسته‌اند علاوه بر حفظ یا افزایش سرمایه خود، خودروی مورد نظرشان را بخرند.
در دومین قرعه‌کشی که از سوی باشگاه پرسپولیس به انجام رسید، ۱۲ نفر از هواداران پرسپولیس که دارای پرسپولیس کارت بانک شهر هستند، برنده بلیت مسابقه دربی پایتخت، پیراهن پرسپولیس و کارت هدیه شدند.
چهل و سومین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران با حضور دکتر عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک، شایان آرانی و شاپور محمدی مشاوران مدیرعامل، اعضای کمیته ریسک و برخی از کارشناسان و معاونین ادارات کل مدیریت ریسک برگزار شد.
در دیدار مدیرعامل با مدیران صنایع خودرویی و غذایی کشور تشریح شد:

قابلیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران برای تسهیل زنجیره تأمین تولید

​مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور پشتیبانی و تسهیل تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی، با برخی مدیران صنایع خودرویی و غذایی کشور در برج سپهر دیدار کرد.
در مقطع شش ماهه اول امسال محقق شد:

رشد ۴۳۷ درصدی در سود عملیاتی بانک تجارت

مدیرعامل بانک تجارت در جلسه برخط پرسش و پاسخ سهامداران، از رشد ۴۳۷ درصدی سود عملیاتی این بانک در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

شانزدهمین سالروز تأسیس بانک را تبریک گفت

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی اظهار داشتند: «جای خرسندی دارد که در شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان آن به ۱۶ میلیون نفر رسیده و اکنون این بانک در زمره بزرگ‌ترین بانک‌های کشور به شمار می‌رود.»
مدیر امور اعتبارات بانک شهر از رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی این بانک در پرداخت تسهیلات خبر داد و گفت: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی نسبت به پایان سال 1401 در بانک شهر بیش از 150 درصد رشد داشته است.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت، کارتخوان فروشگاهی و نیز رتبه دوم در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه شاپرک در آبان‌ماه سال جاری شد.
مراسم تکریم مهدی مسکنی، معاون سابق و معارفه حامد ویس کرمی به عنوان سرپرست جدید معاونت امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور معاونان این وزارتخانه،مدیرعامل بانک توسعه تعاون،مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون،رئیس اتاق تعاون،روسای اتحادیه های تعاونی برگزارشد.
با انعقاد تفاهمنامه همکاری میسر شد:

پشتیبانی بانک تجارت از صنعت مس کشور

با انعقاد تفاهمنامه‌ای بین بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس ایران، تامین مالی ریالی و ارزی این شرکت برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه بالا و پایین دست در یک دوره 4 ساله از سوی بانک تجارت انجام خواهد شد