بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

گزارش صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی‌ شده نشان می‌دهد؛

افزایش درآمدها و سودآوری بانک شهر ادامه دارد

انتشار صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی‌ شده بانک شهر، تداوم رشد پرشتاب این بانک در افزایش درآمدها و سودآوری را نشان می‌دهد و عملاً این بانک یکی از درخشان‌ ترین عملکردها را در نظام بانکی به نمایش گذاشته است.
مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران می‌توانند با استفاده از ظرفیت خریدهای شب یلدا از امتیازات، جوایز و پاداش‌های ارزشمند طرح «ارمغان» این بانک، بهره‌مند شوند.
مدیرعامل در نخستین سفر جامع استانی به قم خبر داد:

افزایش زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران نسبت به سال گذشته

​نخستین سفر جامع استانی تیم مدیریتی جدید بانک صادرات ایران با هدف عملیاتی کردن پروتکل نوین این بانک در بازدید میدانی از تمامی شعب و واحدهای ستادی، ارزیابی عملکرد و تبیین اهداف پیش رو، در نشستی تخصصی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیر شعب و روسای شعب و حوزه‌های مدیریت شعب استان قم به پایان رسید.
سازمان تأمین‌ اجتماعی به مناسبت روز دانشجو اعلام کرد:

آمادگی تأمین‌ اجتماعی برای ارائه خدمات بیمه‌ای به دانشجویان

سازمان تأمین‌ اجتماعی به‌مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو و ضمن تبریک این روز به همه دانشجویان و فعالان حوزه علم و دانش‌اندوزی، از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات بیمه‌ای به دانشجویان درحال تحصیل در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور خبر داد.
تفاهم نامه تأمین مالی پتروپالایشگاه آناهیتا به مبلغ دو میلیارد دلار فی مابین بانک سپه ، وزارت نفت ، صندوق توسعه ملی ، شرکت ملی نفت ایران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روز دوشنبه 13 آذر ماه به امضا طرفین رسید.
بانک پارسیان طی 8‌ ماهه سال جاری، بیش از 49 هزار میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های؛ ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی، خودرو بنیاد شهید و امور ایثارگری، مسکن و درمان به متقاضیان از طریق صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان پرداخت کرده است که 96 درصد آن تسهیلات تکلیفی بوده است.
مدیرعامل میربیزنس بانک در نشست تخصصی گمرک، حمل‌ونقل، بانک بورس و بیمه در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران با بیان این که میربیزینس بانک با سهامداری کامل بانک ملی ایران در روسیه فعالیت می کند، اظهارداشت: در راستای توسعه و تحکیم مناسبات تجاری ایران و روسیه و تسهیل مناسبات اقتصادی دو کشور میربیزینس بانک آماده هرگونه خدمات مالی به مشتریان و متقاضیان دریافت خدمات است.
با حضور دکتر رضا آقابابایی برگزار شد:

تقدیر از اعضای سابق هیئت مدیره بیمه آرمان

هیئت مدیره جدید بیمه آرمان طی مراسمی از زحمات دکتر کامبیز پیکارجو و همچنین مهندس مهدی ایرانی کلیان اعضای پیشین هیئت مدیره تقدیر و تشکر نمود.
نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

بانک مسکن به وظایف خود فراتر از انتظار عمل کرده است

نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در دیدار با مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه این بانک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به فراتر از وظایف خود عمل کرده است، آن را حامی همیشگی دولت در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی و توسعه‌ای خواند.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، حداکثر همکاری را با متقاضیان این وام در دستور کار خود قرار داده است.