بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بیمه "ما" با حضور نصراصفهانی عضو هیات مدیره بانک ملت، نیک بین مدیرعامل گروه مالی ملت، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران سطوح مختلف بیمه "ما" برگزار شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که خروج از بنگاهداری، استراتژی قطعی این بانک است، گفت: خروج بانک ملی ایران از بنگاهداری، گزینشی نیست و بانک با جدیت و برنامه ریزی، بنگاه های خود را واگذار خواهد کرد.
اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران جزئیات اجرای "مدل تامین مالی واحدهای تولیدی از طریق بانکداری اسلامی" و "طرح گواهی اعتبار مولد(انتشار اوراق گام)" در این بانک را تشریح کرد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای هفت واحد پولی افزایش و قیمت ۱۸ ارز کاهش یافت، نرخ ۲۱ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
نماینده سابق مجلس گفت: بانک‌ ها متاسفانه مستقیما کار بنگاه‌ داری انجام می‌دهند، فکر جذب مشتری در ذهن مدیران جای ندارد، نه اینکه توان انجام این کار را نداشته باشند، در برنامه‌شان چنین چیزی دیده نمی‌شود.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: اگر امروز شاهد هستیم که بعضی روش‌های جدید فیشینگ در حال انجام است و کلاهبرداران حساب اشخاص خاصی را شناسایی و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند؛ باید گفت که این موارد در مقایسه با اتفاقاتی که در سال‌های گذشته رخ می‌داد قابل مقایسه نیست و به میزان قابل توجهی محدودتر شده است.
بیمه میهن با هدف تسریع در روند اعلام، کارشناسی و پرداخت خسارت مالی و جانی تصادفات و تسهیل در رسیدگی به پروندهای خسارت مالی بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه خودرو، سامانه تمام اینترنتی ارزیابی و پرداخت خسارت را برای بیمه گذاران این شرکت فعال کرد.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۹۰ تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ هزار و ۶۸۱ تومان معامله شد.
در آستانه مبعث پیامبر اکرم (ص) بانک ملی ایران در استان کرمانشاه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، 700 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا کرد.
مدیرعامل بانک پارسیان به همراه مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک پارسیان چهارشنبه 4 اسفندماه از سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی بازدید کرده و در غرفه بانک پارسیان در این نمایشگاه حاضر شدند.