بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با انعقاد تفاهمنامه همکاری میسر شد:

پشتیبانی بانک تجارت از صنعت مس کشور

با انعقاد تفاهمنامه‌ای بین بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس ایران، تامین مالی ریالی و ارزی این شرکت برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه بالا و پایین دست در یک دوره 4 ساله از سوی بانک تجارت انجام خواهد شد
رکورد جدید فروش بیمه کوثر؛

فروش هشت ماهه 1402 بیشتر از کل سال 1401

فروش شرکت بیمه کوثر در هشت ماهه نخست سال 1402 با 56 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 84 هزار و 925 میلیارد ریال رسید.
بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظام بانکی سهم چشمگیر و قابل توجهی دارد بر این اساس این بانک طی هشت ماه نخست امسال 218 هزار و 758 میلیارد ریال وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: ادعای تامین کسری ارز حمایتی از محل خرید ارز با نرخ بالاتر و افزایش پایه پولی از این محل کاملاً دروغ است و ادعای مطرح شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی رسانه‌ها مبنی بر تامین کسری ارز ترجیحی با نرخی بالاتر به شدت تکذیب می‌شود.
عضو اجرائی هیئت‌ مدیره بانک صادرات ایران از اقدامات بانک برای حل برخی مشکلات زیرساختی بانک و تسهیل خدمت‌رسانی به مشتریان با راه‌اندازی نئو بانک خبر داد.
چهار هزار میلیارد ریال صکوک مرابحه شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در نماد"مبتکران۰۶"با ضمانت بانک کارآفرین از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ به مدت سه روز کاری پذیره نویسی خواهد شد.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد:‌ از ابتدای سال تا امروز (۱۸ آذرماه) ۱۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۷۲۱ نفز از متقاضیان پرداخت شده است.
بیمه پاسارگاد در راستای اجرای سیاست های بیمه مرکزی ج.ا.ا و حمایت از اقشار مختلف جامعه و تشویق دارندگان وسائل نقلیه فاقد بیمه نامه به خرید بیمه نامه شخص ثالث طرح بخشودگی جرائم را کلید زد، در این طرح جرائم بیمه ای مربوط به وسائل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث مورد بخشودگی قرار می گیرد.
در سی امین همایش ملی بیمه و توسعه از همکاران برگزیده بیمه پاسارگاد تقدیر شد، در این مراسم سمیرا نورالدینی معاون مدیر منطقه ۱۵ و سرپرست شعبه کیش و نسیم علی نیا کارشناس مدیریت امور مالی بیمه پاسارگاد به عنوان کارمند نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند.
مدیر مرکز بین الملل صبا باتری با حضور در غرفه بانک ملی ایران در دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا در راستای توسعه و گسترش همکاری های مشترک با بیان این که تاریخ و قدمت بانک ملی ایران بخشی از تاریخ کشور را تشکیل داده است، تصریح کرد: بانک ملی ایران نماد بانکداری ایران و تداعی کنند یک بانک مطمئن و مورد اعتماد است.