کارکنان بانک توسعه تعاون، ارزشمندترین سرمایه بانک می‌باشند

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون کارکنان بانک را ارزشمندترین سرمایه بانک خواند.
تصویر کارکنان بانک توسعه تعاون، ارزشمندترین سرمایه بانک می‌باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدیدهای جداگانه ازشعب شهر کرمان ضمن تقدیر از خلاقیت, انعطاف پذیری، مردمداری و ارزش آفرینی همکاران گفت: هرچه برای تقویت و تعالی سرمایه انسانی تلاش و هزینه کنیم، فایده و دارای ارزش افزوده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: برطرف کردن مشکلات مستحدثه و هدایت سرمایه‌های مادی و غیرمادی بانک درجهت موزون کردن نسبتهای مالی و ترازنامه ایی از وظایف مستمر تمامی ارکان اجرائی، عملیاتی، تصمیم ساز وتصمیم گیر بانک است.

او گفت: بسیاری از مسائل حوزه‌های رفاهی و حقوق و دستمزد در تصمیم گیری بجا توسط هیات مدیره و اجرای دغدغه مند و قابل احترام جناب شیخ حسینی سرپرست بانک متبوع در راستای توجه ویژه به نیاز همکاران در ماه جاری محقق و ابلاغ گردید.

وی در خصوص پیگیری‌های مصرانه مدیریت ارشد بانک و هیات مدیره و هیات عامل افزود: خواسته بانک‌های دولتی یکسان شدن این مقولات در بین کارکنان بانک مرکزی، بانک‌های دولتی، خصولتی و خصوصی می‌باشد.

ایرانی گفت: در همین خصوص در حاشیه سفر کرمان جلسه ایی با ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت اموراقتصادی و دارائی داشتیم و دغدغه‌ها، مشکلات، اختلاف دریافت‌ها و مسائل حقوق و دستمزدها مطرح گردید.

ایرانی درپایان گفت: راه ۳۳ ساله خدمتگزاری را که از سال ۶۸ با آغاز فعالیت صندوق تعاون آغازکرده ایم را با تلاش مضاعف در خدمت بخش تعاون اقتصادجمهوری اسلامی خواهیم بود.

410567