بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

انتشار صورت های مالی شش ماه منتهی به پایان شهریور سال ۱۴۰۰ از عملکرد بانک شهر در طی این سال و شتاب هرچه بیشتر سودآوری در بانک حکایت دارد.
بیمه زندگی سایبانی است برای فرد که چه فرد مجرد باشد، چه متاهل و یا حتی اگر دارای روابطی باشد که اشخاص از نظر اقتصادی به او وابسته باشند، برخورداری از آن نقش بسزایی در زندگی اش ایفا می کند چرا که این بیمه یک قرارداد بلند مدت اقتصادی میان شرکت بیمه و بیمه شدگان است و هزینه های اساسی زندگی شخص را تامین می کند.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی نوشت: اعطای هر فقره تسهیلات بانکی منوط به اخذ کد تایید از سامانه سمات بانک مرکزی است تا افزایش دقت و نظارت بر اعطای تسهیلات هدفمند، رعایت ‎بهداشت اعتباری و کاهش فشار تسهیلات تکلیفی بر بانک‌ها تحقق یابد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری؛

به قانون بانکی جدید نیاز داریم

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رفع خلأهای نظام بانکی نیاز به قانون بانکی جدید داریم که در آن فقه کلان باید مدنظر قرار گیرد.

طرح عیدانه بیمه رازی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی این شرکت از 20 اسفندماه عرضه خواهد شد.
دکتر سیدعباس حسینی گفت: این جلسه نخستین جلسه ای است که برای بررسی عملکرد 11 ماهه شبکه بانکی و برنامه های سال آینده برگزار می شود که نشان دهنده اهمیت زیاد و جایگاه رفیع بانک ملت در بین بانک های کشور است.
مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و امیدواریم در سال آینده به تصویب برسد.
اسلامی گفت: به صورت مستقیم اصلا و به صورت غیرمستقیم هم از طریق نرخ بهره ممکن است اثر منفی داشته باشد که آن هم باز به تعیین این رخ در بانک مرکزی مرتبط است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

خط قرمز ما صیانت از حقوق مردم است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: یکی از خدمات مهم سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی است که امسال بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه درمان برای بازنشستگان و بیمه‌شدگان هزینه و ارائه خدمات درمانی شده است.
بانک ملی ایران به دارندگان حساب های این بانک بویژه صاحبان کسب و کار در خصوص کلاهبرداری های صورت گرفته با ترفند کارت به کارت کردن مبلغ خرید کالا با تلفن همراه هشدار داد.
بانک ملی ایران گفت: در پی الزام سازمان امور مالیاتی و شرکت شاپرک مبنی بر اجرای ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، تکمیل پرونده های مالیاتی دارندگان کارتخوان‌های این بانک به منظور ادامه خدمت رسانی به مشتریان ضروری است.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران، تحت پوشش بیمه‌ای بیمه رازی در مسابقات جهانی 2022 قرقیزستان توانست برای اولین بار به مقام نایب قهرمانی جهان دست پیدا کرد.