بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۲۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۳۱۶ تومان معامله شد.
قیمت سکه امروز با افزایش ۲۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.
تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران در اسفند ماه سال 1400، به 6.8 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 19.9 درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن 29.6 درصد افزایش نشان می دهد.
بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک ها مبنی بر تغییر ساعات کاری در ایام ماه مبارک رمضان، بانک ملی ایران نیز ساعات کاری جدید را به واحدهای خود ابلاغ کرد.
حجت الاسلام جوادی در خصوص عملکرد موسسه در سال 1400 گفت: به لطف خداوند در سال گذشته به اهداف تعیین شده رسیدیم و توانستیم به برنامه‌ای که کارشناسان طراحی کردند با کمک یکدیگر و همراهی و همکاری همکاران عزیز به نتیجه برسانیم.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد و بر اساس آن نرخ رسمی ۱۴ ارز کاهش و ۲۵ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی هفت ارز نیز ثابت ماند.
شبکه بانکی تا مورخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ فرصت دارد تا نسبت به ابلاغ بخشنامه مذکور به کلیه شعب در سراسر کشور اقدام کند. لذا اندکی تامل و دقت در انتشار گزارش مذکور می توانست در آگاهی بخشی افکار عمومی نقش موثری داشته باشد.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 940 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بانک پاسارگاد همراستا با سیاست‌های بانک مرکزی مبنی بر پیاده‌سازی سامانه مدیریت چک (صیاد) در بسترهای مختلف جهت تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مدیریت چک‌های صیادی، امکان مدیریت این چک‌ها را در سامانه #720* فراهم کرده است.
فرزین با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام « تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیش روی بانک در سال جاری، تکمیل سبد خدمات مالی و ارائه محصولات جدید و نوین با هدف تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و افزایش رضایت مشتریان در راستای خلق تعالی ارزش است.
قیمت سکه امروز با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۳۷ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۲۹۵ تومان معامله شد.