بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رشد درآمد بیشتر و سطح زندگی بالاتر همه مشتریان به ویژه کشاورزان از اهداف بنیادی نظام راهبردی بانک کشاورزی است و همسو با آن اهداف و فعالیت های راهبردی همچون تامین مالی و حمایت از طرح های اولویت دار بخش کشاورزی، مدرن سازی کشاورزی و ایجاد افق های جدید در این بخش،حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و استفاده از فناوری های نوین،و .... تدوین شده است.
مدیرکل عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی گفت: در حال حاضر تمامی بانک‌ها از جمله بانک‌های دولتی و خصوصی آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان را دارند.
در حال حاضر بیمه تعاون تمام بیمه نامه‌های موجود در بازار بیمه را ارائه می‌کند. بیمه بدنه یکی از انواع بیمه نامه اتومبیل است که در این مطلب قصد داریم درباره مزیت‌ها و پوشش‌های بیمه بدنه بیمه تعاون توضیحاتی ارائه کنیم با ما تا انتهای متن همراه باشید.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۷ ارز کاهش و ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی۶ ارز نیز ثابت ماند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، کارگروه تخصصی تحقق اهداف این شعار، در اسرع وقت در بانک رفاه کارگران تشکیل خواهد شد.
پرسون از شیوه عجیب خدمات دهی در یک بانک گزارش می دهد؛

گواهی اشتغال برای افتتاح حساب! / سردرگمی مشتریان در ارائه خدمات بانکی

زمانی بسیاری از بانک ها به هر نحوی به دنبال جذب مشتری بودند، حتی برخی از بانک ها حاضر بودند میلیاردها تومان خرج تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای شهری کنند تا مشتری بشیتری برای خود دست و پا کنند، اما این روزها دیگر در برخی از بانک ها خبری نیست.
رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به اهمیت تامین مالی بخش تولید و اشتغال کشور بر اساس شعار سال" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"، تاکید کرد: در سال 1400 مجموع پرداخت های این بانک در قالب انواع تسهیلات اعطایی در راستای حمایت از ایجاد و توسعه طرح های تولیدی، 79 درصد افزایش یافت و امسال نیز هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد متناسب با اولویت‌های توسعه‌ای کشور در راستای تحقق شعار سال با جدیت بیشتری دنبال می شود.
استارتاپ و فناوری NSA Tech ( ان اس ای تک) با رهبری دکتر حسین نیک کار(فرزند جناب آقای حمید رضا نیک کار همکار پیشکسوت بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی) در رویداد فناوری های پیشرفته حوزه هوش مصنوعی و بلاکچین اکسپو 2020 دبی ،رتبه اول را کسب کرد.
با شدت گرفتن سرعت حضور مردم در فضای مجازی و ظهور و بروز پلت فرم ها و اپلکیشن های نصب شده بر تلفن های همراه ، بازاریابی بیمه از نگاه کارشناسان این صنعت دچار تحولاتی شده است به گونه ای که از منظر این کارشناسان، تبلیغاتی که در حوزه استارتاپی بیمه انجام می گیرد گاه به واقعیت نزدیک نیست. با این حال مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزینی بیمه تعاون بر این باور است که بیمه گران با ایجاد نوآوری می توانند در همین عرصه نیز ضریب نفوذ خود را افزایش دهند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.