بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با ارسال یک پیامک بدون متن به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ می توانید راهنمای خدمات چک را دریافت کرده و با استفاده از این راهنما، نسبت به ثبت، تایید، انتقال، انواع استعلام (وضعیت چک و صادرکننده آن) و معرفی شماره همراه خود برای اطلاع از ثبت چک به نام شما اقدام کنید.
رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست روسای‌کل بانک‌های مرکزی کشورهای عضو گروه ۲۴ ( G24)، وظیفه اصلی نهادهای پولی و مالی بین‌المللی را احیای اقتصادی جوامع آسیب‌ دیده از کرونا و تقویت شاخص‌های مرتبط با توسعه پایدار کشورهای برشمرد و گفت: بهبود و هدایت سرمایه‌گذاری‌های مولد به سمت اشتغال‌آفرینی باید به منظور افزایش رشد اقتصادی در دستور کار کشورهای گروه۲۴ قرار گیرد.
بانک پاسارگاد از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و از مردادماه سال 1390 با نماد "وپاسار" در فهرست بورس اوراق‌بهادار تهران قرار گرفته‌است و از ابتدای شروع فعالیت خود همواره عملکرد درخشانی در میان بانک‌های خصوصی ایران از خود نشان داده است.
در جلسه مشترک رئیس پلیس راهور و رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت ترسیم کروکی آنلاین در قالب پروژه مشترک پلیس و بیمه مرکزی تاکید و مقرر شد زیرساخت های لازم برای اجرای سراسری این پروژه ایجاد شود.
مراسم معارفه سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران امروز با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل این بانک برگزار و محمدرضا مهدیار اسماعیلی به این سمت منصوب شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان شد.
در فروردین ماه سال جاری و طبق روال گذشته، یک میلیارد دلار برای تامین ارز اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مد نظر وزارت بهداشت، اختصاص یافته است، ضمن آنکه در سال گذشته نیز به میزان 3.2 میلیارد دلار ارز دارو تخصیص یافت.
مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی، بانک‌ تجارت را بانکی پیشرو در تامین مالی زنجیره تولید خواند و گفت: با توافق صورت گرفته با وزارت صمت بخشی از زنجیره‌های تولید از جمله خودرو، لوازم خانگی، پتروشیمی و صنایع غذایی که بخش عمده‌ای از آن‌ها جزو بانک تجارت هستند در اولویت این زنجیره تامین قرار گرفتند.
رئیس کل بانک مرکزی در نشست دوره ای با مدیران عامل بانکها که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های صندوق ملی مسکن ‌گفت: برای حمایت و تامین مالی بخش مسکن علاوه بر تسهیلات بانکی، روش هایی مانند تامین مالی زنجیره ای، انتشار اوراق و سایر ابزار تکمیلی نیز در دستور کار بانک ها قرار می گیرد.
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمد امروز به آینده نگاه دارد و سال 1401 سال بهتری برای ما خواهد بود و صنعت بیمه خبرهای خوشی از فعالیت‌های ما خواهد شنید.