بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: بیمه رازی در قدم اول به دنبال توانمند سازی شعب است و پس از آن به دنبال توانمند سازی شبکه فروش به ویژه نمایندگان است و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.
بانک کارگشایی در راستای ارایه خدمات مطلوب و رفع نیاز اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه در سال گذشته در مجموع 231 هزار و 754 فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش 22 هزار و 814 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی دستورالعمل تسهیلات فرزندآوری را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد، بر این اساس بانک ها مکلفند حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این بخشنامه، موضوع را به واحدهای اجرایی ذیربط در سراسر کشور ابلاغ کنند.
از سوی مرکز «افتا» ریاست جمهوری صورت گرفت؛

اعطای گواهینامه امنیت اطلاعات به بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین در چهارمین سال متوالی موفق به کسب گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) از مرکز امنیت فضای تبادل اطلاعات نهاد ریاست جمهوری موسوم به «افتا» شد.
پنجمین دوره رقابت های استارتاپی اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استانی که با حمایت و مشارکت پست بانک ایران برگزار می‌شود، در ارومیه به ایستگاه پایانی رسید و فردا پنجشنبه (یکم اردیبهشت) اینوتکس پیچ شمال‌غرب با رقابت استارتاپ‌های سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برای انتخاب‌ تیم‌های برگزیده برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان در دیدار با صیادی مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان ، اظهار داشت: بانک کشاورزی، نقش مهمی در دانش بنیان کردن بخش کشاورزی و توسعه استان دارد.
شرکت بیمه نوین با توجه به استراتژی‌های کلان خود مبنی بر ارتقاء و توانمندسازی نیروی انسانی و شبکه فروش و نقش آن در رضایتمندی مشتریان، گسترش و بهینه‌سازی دوره‌ های آموزشی را مد نظر قرار داده است.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۹ ارز کاهش و ۱۷ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.