بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات فعالان کشاورزی

به مناسبت هفته بانکداری اسلامی تسهیلات ویژه در خصوص تامین سرمایه در گردش فعالان حوزه کشاورزی و نیز بخشش جرائم فراهم شده است.
تصویر بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات فعالان کشاورزی

به گزارش سایت خبری پرسون، دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان و مدیر شعب بانک کشاورزی گفت وام گیرندگانی که به بانک کشاورزی بدهی دارند تا پایان مهرماه می توانند با پرداخت بدهی خود شامل معافیت از پرداخت جرائم دیرکرد شوند.

محمدی مفرد افزود با توجه به شرایط خاص امسال و وقوع سرمازدگی خشکسالی و نیز سیلاب و در راستای تکالیفی که به بانک کشاورزی در خصوص تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بهره برداران بخش کشاورزی واگذار شده است طراحی ویژه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی از هفته جاری آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد

وی گفت بر اساس آن دریافت کنندگان تسهیلات بانکی می توانند در صورت تسویه اصل وام دریافتی تا ۸۰ درصد از مبلغ تسهیلات قبلی خود را به صورت فوری و با همان پرونده تسهیلات دریافت کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان کرمان افزود این طرح در راستای تامین نقدینگی مورد نیاز برای فعالان و بهره‌برداران حوزه کشاورزی است تا بتوانند از این نقدینگی برای تولید و فرآوری محصولات کشاورزی استفاده کنند.

416776