برگزاری کارگاه آموزشی گفتمان‌سازی تأمین‌اجتماعی برای انجمن پیمانکاران شرکت‌های ساختمانی تهران

کارگاه آموزشی گفتمان‌سازی مباحث بیمه و تأمین‌اجتماعی با حضور اعضای انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران برگزار شد.
تصویر برگزاری کارگاه آموزشی گفتمان‌سازی تأمین‌اجتماعی برای انجمن پیمانکاران شرکت‌های ساختمانی تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، هفتمین کارگاه آموزشی گفتمان‌سازی مباحث بیمه و تأمین‌اجتماعی به منظور هم اندیشی، تبادل نظر و دریافت پیشنهادات و راه‌حل‌های موثر در بهبود امور و بالاخص پاسخگویی شفاف بدون واسطه با هدف تعامل موثر با شرکای اجتماعی با موضوع تعامل و ارتباط منظم با شرکای اجتماعی با حضور کارشناسان اداره کل غرب تهران در محل انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران برگزار شد.

محسن تقیانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در حاشیه برگزاری این کارگاه هدف از برگزاری این کارگاه ها را نهادینه کردن فرهنگ بیمه و ارتقای سطح سواد بیمه‌ای و گسترش تعاملات و ارتباطات دوسویه با شرکای اجتماعی دانست و گفت: در این آموزش‌ها تلاش می‌شود بخشنامه جدید ضوابط بیمه‌ای مقاطعه‌کاران به نحو مطلوب ارائه شده و به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شود.

این کارگاه با استقبال خوب اعضای انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران شرکت های ساختمانی و تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران برگزار شد.

442757