انتصاب نخستین رئیس مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دکتر «علی مجیدی» را به‌عنوان رئیس مرکز نوآوری بانک منصوب کرد.
تصویر انتصاب نخستین رئیس مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز نوآوری بانک قرضالحسنه مهر ایران بهتازگی فعالیت خود را آغاز کرده و هدف آن توسعه فعالیتهای نوآورانه در ارائه خدمات و محصولات بانکی با تمرکز بر بانکداری قرض‌الحسنه و همچنین بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای فناوری‌های نوین است. این مرکز به‌عنوان بازوی توانمند توسعه کسب‌و‌کار بانک، برای نوآوری و ارزش‌آفرینی در حوزه خدمات مالی نقش‌آفرینی خواهد کرد.

کمک به بانک جهت ایفای نقش مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف نوآورانه، کشف و خلق ایده‌های جدید و همچنین ایفای نقش مؤثر در زیست‌بوم نوآوری بانکی برخی از وظایف این مرکز به شمار می‌رود.

مجیدی که با حکم مدیرعامل بانک به‌عنوان نخستین رئیس این مرکز منصوب شده، دکترای مدیریت آموزشی دارد و جزو نیروهای باسابقه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود. وی همچنین در حال حاضر عضو هیأت امنای مؤسسه آتیه و رفاه همکاران مهر ایرانیان است. مجیدی پیش از این سرپرستی اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار را بر عهده داشت و پیش‌تر نیز به مدت ۱۰ سال مسئول واحد آموزش بانک بود.

تأسیس و عضویت در هیأت مدیره شرکت دانش‌بنیان پیشروان نرم‌افزار شریف به مدت ۷ سال، همکاری به مدت ۶ سال در پروژه‌های مختلف مرکز تحقیقاتی فناوری ارتباطات و اطلاعات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در حوزه‌های طرح جامع فناوری اطلاعات‌، تدوین استراتژی فناوری اطلاعات و معماری سازمانی‌، طراحی دوره‌های تحصیلی در حوزه فناوری اطلاعات، تدریس دوره‌های آینده‌پژوهی ویژه مدیران، برنامه‌ریزی مؤثر جهت مدیریت اثربخش، اخلاق کسب‌و‌کار، اخلاق حرفه‌ای بانکی، مدیریت تحول ویژه مدیران، اصول خلاقیت ویژه مدیران، آسیب‌شناسی مدل‌های منابع انسانی، ارتقاء انگیزش کارکنان و ارتقاء رضایت شغلی و... در دانشگاه و سازمان‌های مختلف مانند سازمان امور مالیاتی، بنیاد تعاون وزارت دفاع، بانک صادرات، فولاد خوزستان، مخابرات تهران و... نیز بخش دیگری از کارنامه مجیدی است.

461473