بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مراسم باشکوه و معنوی تشییع و تدفین دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شاهد، ایثارگران، نیروهای مسلح، مدیران عامل شبکه بانکی، مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و جمعی از کارکنان قدرشناس این بانک، برگزار شد.
تمامی مشتریان بانک آینده که دارای یکی از انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز، سپرده بلندمدت شتاب و آینده‌ساز هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه‌های پیشخوان مجازی abplus.ir و سمتا samta.ba24.ir یا در شعب این بانک، بر اساس میزانی که خود اعلام و توافق می‌کنند، بین ده تا چهارصدمیلیون ریال اعتبار با تضمین قابل‌قبول، معادل همان اعتبار درخواستی، دریافت کنند.
مدیر سیستم‌ ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر:

گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 تمدید شد

شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر و ممیزی نهایی مراقبتی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵:ISO9001 در شرکت، این گواهینامه را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات، برای چهارمین بار پیاپی تمدید کرد.

با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان فارس صورت گرفت؛

افتتاح طرح صنایع شیمیایی آبنوس

مراسم افتتاحیه طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس با حضور مجازی رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با افتتاح چندین طرح و به مناسبت روز صنعت و معدن و روز پایانی دهه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.
مراسم افتتاحیه طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس با حضور مجازی رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با افتتاح چندین طرح و به مناسبت روز صنعت و معدن و روز پایانی دهه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.
عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی های بیمه ایران درهمایش بررسی عملکرد، انتخابات شورای راهبردی نمایندگان و تقدیر از نمایندگان برتر شعبه نمایشگاه که با حضور قاسم رمضان پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ستادی در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، گفت : نمایندگان شریک تجاری واستراتژیک ما هستند.
عباس مهرابی زیارانی مدیر کل سرمایه گذاری و امور مجامع شرکت در نشستی صمیمی در خصوص طرح تحول ، اقدامات ودستاوردهای مدیریت سرمایه گذاری در سال 1400 طی سخنانی اظهار داشت: بعد از استقرار تیم سرمایه گذاری در این مجموعه و با اجرای طرح تحول ، بهره مندی از مشاوره شورای سرمایه گذاری ، تلاش و برنامه ریزی کارکنان این مدیریت ، عملکرد بورسی شرکت سهامی بیمه ایران ، در سال ۱۴۰۰ و همچنین ۳ ماهه اول ۱۴۰۱ ، بازدهی مناسب تری نسبت به شاخص کل بورس داشت.