بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک آینده با هدف حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی و هم‌چنین خدمت‌رسانی ارز‌ش‌آفرین به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی کل کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.
بانک ملی ایران با پیشگامی در حوزه بانکداری دیجیتال و بازطراحی و تغییر رویه شعب خود تحت عنوان «ملی پلاس»، طرحی نو را در آینده بانکداری دیجیتال و وظایف شعب بنا نهاده است.

بانک تجارت علاوه بر اینکه تسهیلاتی با نرخ سود پایین را برای مشتریان ارائه کرده، طرح ویژه‌ای را هم برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است.

۲۲ تیرماه، سالروز تولد محمد بن موسی خوارزمی، دانشمند بزرگ ایرانی سده‌های هشتم و نهم هجری، یکی از مفاخر بزرگ‌مان، به‌نام «روز ملی فناوری اطلاعات» در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

اگر مشتری بانک پارسیان هستید می‌توانید وام با نرخ‌های ۴، ۸، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ درصد براساس میانگین موجودی خود و مدت بازپرداخت یک تا ۶۰ ماهه دریافت کنید.

در چند روز اخیر تصویر اسکناس‌های هزار و دو هزار تومانی که با امضای عبدالناصر همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی در فضای مجازی منتشر شده بود و در آن همچون تراول چک‌های 50 و 100 هزار تومانی صفرها رنگ باخته بودند و اعداد پررنگ و درشت خودنمایی می‌کردند با بازتاب گسترده‌ای همراه بوده است.
حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران در سفری یک روزه به استان فارس با حضور در شرکت های دافران ( تولید کننده کامیون) و شرکت شایان دیزل صنعت پارس ، با مدیران این واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ، دیدار و گفتگو کرد.
در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بیمه ایران استان فارس ، حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران با همراهی جمعی از مدیران ستادی ، با همکاران این دو شعبه از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
آیین تودیع جمالی نژاد مدیر کل سابق و معارفه موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، سرهنگ صادقی جانشین راهور، دکتر زارعی معاون اداری ‌مالی و پشتیبانی دادگستری، سیاح معاون اداره کل اقتصاد و دارایی، شتابی رییس حراست دارایی ،مدیریت ،معاونین و روسای شعب بیمه ایران استان فارس ،رئیس و معاون صندوق تامین خسارت جانی وجمعی از همکاران و انجمن صنفی نمایندگان استان در ساختمان مرکزی بیمه ایران شیراز برگزار شد.
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه کارآفرین، اظهار کرد: از سال ۹۵ و همزمان با اجرایی شدن قانون بیمه اجباری شخص ثالث (مصوب ۱۳۹۵)، دریافت رضایت از محضری از زیان دیده حوادث شخص ثالث جانی برای دریافت خسارت کمتر، ممنوع است اما قبل از سال ۹۵ ممنوع نبود.