بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دردیدار مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با کارکنان شعب حوزه کرمان مطرح شد؛

با ارائه تسهیلات به بخش‌های تولیدی اشتغال زایی راافزایش دهید

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جمع کارکنان حوزه کرمان ،ضمن تبریک عید غدیر خم از تلاش های همکاران حوزه در تسهیل خدمات رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد.
بانک صنعت و معدن با ۵۲ شعبه فعال در سراسر کشور به عنوان بانکی تخصصی نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد که وام‌های بسیاری را نیز به صنعتگران و فعالان اقتصادی کشور پرداخت کرده است.

بانک کشاورزی در راستای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و در حمایت از واحدهای تولیدی و مراکز تکثیر آبزیان، «شیلات کارت» را با نرخ ۱۲ درصد و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان صادر می‌کند و مبالغ بالاتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ ۱۵ درصد پرداخت می‌شود.

امروز دو قرارداد همکاری بانک ملی ایران با صندوق پژوهش و فناوری صنعت ماشین سازی و صندوق پژوهش و فناوری صنایع فرهنگی سپهر به منظور تسهیل ارایه خدمات مالی و بانکی به شرکت های دانش بنیان و نوآور و خلاق در شعبه ملی پلاس فخر رازی به عنوان نخستین شعبه دانش بنیان کشور امضا شد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای بیمه ایران و موسسات زیر مجموعه آن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
با دستور فرشید مولاپور مدیرعامل شرکت هوده، مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر، تسریع و تسهیل در امور مربوط به پشتیبانی کارت اعم از امور مالی، فعال/غیرفعالی کارت‌های اعتباری، میزان اعتبار، سوالات مربوط به پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد و ... راه اندازی شد.
دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به گزارش ارسالی از سوی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در خصوص کیفیت برگزاری مجمع سال مالی ۱۴۰۰ بانک و ذکر تفاوت های چشمگیر آن نسبت به سال های قبل ، نوشت: «از تلاش های جناب عالی و همکارانتان سپاسگزارم».
بیمه توقف کسب و کار، نامی که دوسال است با بیمه تعاون همراه شده و یونس مظلومی، از آن به عنوان رفع کننده دغدغه مالی کسب و کارها در زمان پاندمی کرونا یاد می کند. در این گزارش بناست تا به روایت این دغدغه پرداخته شود.