بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" از گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری با سرمایه ثبت شده 131 هزار میلیارد ریال در بورس تهران توانست سال 1400 را با انجام فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های بانکداری و سرمایه‌گذاری‌های کارآمد و حتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، سربلند سپری کند و برگ زرینی در بین دیگر رقبای خود به دست آورد.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد در دیدار از نمایشگاه صنعت مالی :

بیمه ایران پشتوانه محکمی برای شرکت های دانش بنیان است

بیمه ایران به عنوان بزرگترین بیمه کشور که مدیریت صنعت بیمه را بر عهده دارد با انعقاد تفاهم نامه امروز با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پشتوانه محکمی برای شرکت های دانش بنیان است.
جشنواره عید تا عید بیمه ملت که به مناسبت دهه امامت و ولایت از تاریخ 19 تیر (عید سعید قربان) تا 27 تیر (عید سعید غدیرخم) برگزار شد، با اعلام اسامی 20 برنده جوایز میلیونی این جشنواره از طریق قرعه‌کشی به اتمام رسید.
در این مطلب، بناست به دستاوردهای بیمه تعاون در حوزه استانداردهای دریافتی و آزمون های حضور یافته پرداخته شود.
مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان و شبکه فروش خراسان شمالی:

توجه به سرمایه انسانی مهمترین راهبرد و اولویت بیمه دانا است

مدیرعامل بیمه دانا، تولید محصولات جدید بیمه‌ای را با هدف پاسخگویی به نیازها و مطالبات بیمه‌گذاران مورد تأکید قرار داد و این روند را موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه عنوان کرد.
بانک تجارت در بازه زمانی تیرماه سال ۱۴۰۱، به ۱۴ هزار و ۵۸۶ نفر وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۱۰ هزار و ۳۸۱ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد.
بانک تجارت به عنوان حامی برگزاری هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL (اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) حضوری فعال در این رویداد فناورانه خواهد داشت.
بیمه ایران به عنوان بزرگترین بیمه کشور که مدیریت صنعت بیمه را بر عهده دارد با انعقاد تفاهم نامه امروز با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پشتوانه محکمی برای شرکت های دانش بنیان است.
خبرنگاران به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار، در قالب اردوی رسانه ای از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده بازدید کردند.
مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد:

صدور چهار هزار و 252 کارت فعال مروارید، طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران، از انعقاد 90 فقره قرارداد و صدور چهار هزار و 252 کارت فعال مروارید، طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری در شعب سراسر کشور خبر داد.
انتشارات علمی و فرهنگی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ارائه می‌دهد؛

تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

موسسه انتشارات علمی و فرهنگی اعلام کرد به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، کلیه کتاب‌های این انتشارات با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود.
پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت 25 ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان:

تکریم بازنشستگان؛ کارگران و فعالان امروز را نسبت به آینده، امیدوارتر می‌سازد

کتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، ضمن تبریک این روز به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان، نامگذاری 25 ذی‌الحجه به‌عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان را فرصتی مغتنم دانست تا با تأسی به سیره ائمه اطهار(ع)، ضمن ارج نهادن به سالمندان و بازنشستگان عزیز، بر اهمیت ویژه جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری، تأکیدی دوباره شود.