بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر علی جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی در مراسم افتتاح شعب جدید بیمه رازی در سرپرستی استان گلستان و شهر بابل با اشاره به عضویت بیمه رازی به عنوان عضو ثابت کنسرسیوم بیمه‌های انرژی کشور تصریح کرد: امروز لیدری بیمه‌ای تعدادی پالایشگاه‌های کشور در اختیار بیمه رازی است و این افتخار بزرگی برای شرکت است که مسیر تعالی را هموار و نمایندگان را در نفوذ به بازار کمک می‌نماید.
مدیران ارشد بیمه ملت در جریان سفر یک روزه به استان کرمان برای افتتاح سیزدهمین شعبه در هفته دولت با حضور سر مزار حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار، به مقام شامخ آن عزیزان ادای احترام کردند.
سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

فراخوان جذب کارگزار رسمی برون مرزی تأمین‌اجتماعی در 35 کشور

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در 35 کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.
شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از ابتدای فروردین ماه سال گذشته تا پایان تیرماه امسال به ارزشی بالغ بر 302 هزار و 382 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۸,۲۶۰ (بیست و هشت هزار ودویست و شصت تومان) اعلام کرد.
مشاوره حقوقی آنلاین؛ فوت صاحب حساب بانکی موجب می‌شود حساب وی توسط بانک مسدود شود و هیچ یک از وراث حق ندارد بدون اجازه برداشت نماید.
بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود که اجرای آزمایشی ریال دیجیتال را در شهریور ماه آغاز می‌کند اما رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده که تا پایان شهریورماه اجرای آزمایشی ریال دیجیتال آغاز خواهد شد
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد، مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی متمرکز این سازمان برای سال ۱۴۰۱ که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ تمدید شده است. همچنین با توجه به انجام اصلاحاتی در شرایط متقاضیان شرکت در این آزمون، اصلاحات اعمال شده در دفترچه راهنمای آزمون نیز از سوی این سازمان اعلام شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدیدی سرزده از شرکت کار و تأمین که به‌مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن یادآوری اهمیت شفافیت در فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان، بر ضرورت پایداری و استمرار در مسیر سالم‌سازی فعالیت شرکت‌ها و پرهیز از حاشیه‌ها تأکید کرد.
در سال ۱۴۰۱ با شرایط ویژه

آگهی مرحله سوم مزایده املاک بانک دی

آگهی مرحله سوم مزایده املاک مازاد بانک دی با شرایط ویژه در فروش به صورت نقد و اقساط برای ۹ ملک منتشر شد.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران خبرداد:

رشد 67 درصدی مانده سپرده های شعب در دولت سیزدهم

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده سپرده های شعب این بانک در پایان تیرماه سال جاری با رشد 40 درصدی از 80 هزار و 452 میلیارد ریال به 112 هزار و 404 میلیارد ریال رسیده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشته است.
در نخستین گردهمایی معرفی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک که با حضور فعالان و مدیران برجسته صنعت حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، در سالن همایش‌های تأمین اجتماعی هرمزگان برگزار شد، مدیر شعبه هرمزگان بیمه تعاون، از ضرورت آموزش منابع انسانی صنعت حمل و نقل سخن گفت.