بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی از اول آذرماه با بیمه آتیه سازان منعقد شد و براساس آن حق بیمه از ۹۱ هزار تومان به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافت.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس مطرح است تا مشکل بیمه ملوانان و صیادان حل شود و این مسئله در حال حاضر در معاونت نظارت مجلس در حال پیگیری است.
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی از تکمیل زیرساخت های الکترونیکی پلتفرم تامین مالی زنجیره ای و آغاز اجرای کشاورزی قراردادی گندم از ابتدای آذرماه در این بانک خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در اراضی ۵۶۰، ۲۷، ۲۲ و ۱۷ هکتاری و سایر پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن قم افزون بر ۴۲ هزار واحد مسکونی با سطوح مختلف پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم از سوی بنیاد در برنامه ساخت قرار دارد از عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد خبر داد.
بانک آینده با هدف تکمیل سبد محصولات مالی خود و بهره‌مندی مشتریان از مزایای سرمایه‌گذاری کم‌ریسکِ میان‌مدت و بلندمدت در بازار سرمایه، اقدام به عرضه واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان» کرده است.
اسماعیل فلاحی، مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه آرمان، اظهارکرد: در قانون بیمه شخص ثالث، هیچ سقف سنی برای بیمه کردن  وسایل نقلیه مشخص نشده و شرکت های بیمه ای مکلف هستند که تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینی که توسط پلیس راهور پلاک شده اند را تحت پوشش بیمه نامه شخص ثالث قرار دهند.