بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن عصر دیروز به اتفاق محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان از شعبه غرب تهران بازدید کرد و پس از گفتگو با همکاران از نزدیک در جریان فعالیت ها و مسائل و مشکلات این شعبه قرار گرفت.
دکتر علی جباری در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی شرکت بیمه رازی، دستاوردهای سال های 1400 و 1401 را به دلیل هم سویی  اهداف سهام داران، مدیران و کارکنان شرکت عنوان کرد و نقش نیروی انسانی متخصص در مسیر رشد بیمه رازی در کلیه ارکان شرکت را انکارناپذیر دانست.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت سالروز میلاد مسعود حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار به اتفاق دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تأمین‌اجتماعی در شهرستان اسلامشهر استان تهران و دیدار و گفت‌وگو با کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان، از جان‌فشانی و فداکاری کادر پرستاری مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تجلیل کرد.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هفت ماهه امسال حدود ۱۱۳.۳ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ۵۷.۳ درصد افزایش نشـان می‌دهد.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی طرح‌های نوآورانه و نیز سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر، همکاری خود را در قالب «هم‌سرمایه‌گذاری» با عاملین سرمایه گذاری و همچنین شتاب‏دهنده‌های دانش ‏بنیان آغاز کرده است.
اپلیکیشن بیمه سینا یکی از خدمات بیمه‌ای الکترونیک این شرکت است که مشتریان ارجمند از طریق آن می‌توانند بدون محدودیت زمانی و با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند خود، بسیاری از عملیات بیمه‌ای را به صورت الکترونیکی انجام دهند.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
رئیس و اعضای هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیام مشترکی، فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به همه پرستاران به ویژه پرستاران شاغل در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تبریک گفتند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین با اشاره به پرداخت ۵۰۰ فقره وام ۳۰ میلیون ریالی به زنان سرپرست خانوار گفت: همواره تلاش کرده‌ایم تا بانک نقش خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌خوبی ایفا کند.
سرپرست مدیریت شعبه آپادانا بیمه رازی با بیان اینکه بیمه رازی به عنوان یک شرکت خصوصی دارای زیرساخت قابل توجهی است، گفت: بیمه رازی با تکیه بر نیروی انسانی و شبکه فروش توانایی رشد پرتفوی و افزایش ضریب نفوذ بیمه را خواهد داشت.
مدیرعامل بانک در دیدار صمیمی با فرمانده بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مناطق تهران، رده‌های استانی و بسیجیان پست بانک ایران که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عصر روز سه شنبه هشتم آذرماه برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج در پست بانک ایران یک سازمان دیوانسالار نیست بلکه یک تفکر برای پیاده‌سازی، اراده خدمت به جامعه و خدمت رسانی به مردم و محرومان در کشور است، گفت: این تفکر محدود به زمان و مکان نیست، بلکه اصالت تفکر از ابتدا تا انتها صادق است و هر قدمی که همکاران ما در بانک بر می‌دارند، گام یک بسیجی برای خدمت به محرومان جامعه است.