بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک آینده در پی ارزش‌گذاری دارایی‌های خود با انتشار گزارش رسمی هیأت کارشناسان رسمی دادگستری، ارزش‌ هتل روتانای مشهد را ٢١ هزار و پانصد میلیارد تومان حدوداً معادل ۶٠٠ میلیون دلار اعلام کرد.
سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در مجمع انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون بازنشستگان بیمه ایران عنوان کرد: ارکان شرکت، امروز معتقد به رسالت ضرورت پیگیری امور پیشکسوتان بیمه ایران  هستند.
براساس قوانین سازمان تامین اجتماعی، کارفرما موظف است برای هر فرد شاغل در کارگاه‌های مشمول قوانین کار و تأمین‌اجتماعی، صورت مزد، حقوق و حق بیمه مربوطه را در مهلت قانونی و براساس قواعد موجود به صورت ماهانه پرداخت کند.
سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران تاکید کرد: مسئولیت رسیدگی به مطالبات و هماهنگی کلیه امور مناطق با اختیاراتی مشابه مدیر واحد ستادی بر عهده روسای ادارات خواهد بود که این طرح افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تمام شده یک خدمت است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اعلام در حال پرداخت بودن معوقات فروردین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح گفت: طبق قولی که داده بودیم از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح را هم آغاز کرده‌ایم که ان‌شاءلله در ماه‌های آینده نیز مابقی این معوقات پرداخت خواهد شد.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در نشست صمیمانه با کارکنان استان قزوین ضمن اشاره به گسترش بانکداری قرض‌الحسنه در کشور بیان داشت: هر ماه یک میلیون تراکنش به تراکنش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزوده می‌شود.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، اظهارکرد:باشگاه مشتریان یا شعبه مجازی بیمه کارآفرین به تمامی کارگزاران و شبکه فروش این امکان را می دهد که که بدون مراجعه به شعبه، بیمه نامه صادرکنند.
درسه سال گذشته "ضریب تمدید " بیمه نامه ها درشرکت بیمه البرز با روندی صعودی از 22 درصد به بیش از 60 درصد افزایش یافته است که دریک نگاه کلی از حفظ مشتریان دربازار رقابتی حکایت دارد .
بانک کشاورزی با هدف حمایت از توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی، علاوه بر پرداخت بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون از ابتدای سال 1401 تا کنون، در آبان ماه نسبت به تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار جدید، به عنوان مرحله نخست برنامه حمایت از تجهیز و نوسازی ماشین ها و ادوات کشاورزی در سال جاری، اقدام کرده است.