بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

برنامه‌ها و اقدامات بیمه آرمان در قالب بیمه‌های گروهی و شخصی برای تمام سطوح بیمه ای اقشار مختلف درنظر گرفته شده است. اهداف برنامه‌ای که در حال به روزرسانی براساس نیازهای روزمره خصوصا در مبحث اقتصاد و تجارت می‌باشد، سبب افزایش درآمد و سطح توانگری مالی این شرکت بیمه ای شده است.
علیرضا یزدان‌دوست در یادداشتی به مناسبت روز بیمه تاکید کرد؛

بیمه ملت در مسیر شکوفایی

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت با انتشار یادداشتی در آستانه ۱۳ آذر روز ملی بیمه، با تبریک این روز به همه فعالان این عرصه، تاکید کرد که شرکت بیمه ملت در دوره جدید از فعالیت‌ هیئت مدیره خود وارد مرحله‌ای شده که شکوفایی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.
میرهوشنگ عصار زاده عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به همراه ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب، اسدی معاون نظارت و حقوقی، موسوی محمدی مدیر امور ارزیابی طرح ها و اعتبارات و یوسفی مدیر استان مرکزی این بانک از چندین طرح تولیدی در زرندیه و ساوه بازدید نمودند.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر همراهی کامل و مؤثر این سازمان در اجرای طرح دارویار، اعلام کرد مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی تا پایان شهریور ماه به‌طور کامل تسویه و مابه‌التفاوت مطالبات داروخانه‌ها در طرح دارویار تا پایان آبان، پرداخت شد.
امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور 313 فقره ضمانت‌نامه به مبلغ یک هزار و 889 میلیارد ریال در 83 باجه بانکی روستایی طرح سفیران، تا پایان آبان‌ماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.
بانک مرکزی ضمن تکذیب شکستن رکورد چاپ پول در ۱۰ سال گذشته اعلام کرد: روند سهم پول از نقدینگی کنترل شده و روند کاهشی دارد؛ سهم اسکناس و مسکوک در دست اشخاص از نقدینگی نیز نزولی بوده و در شهریورماه ۱۴۰۱ به پایین ترین سطح خود در ۱۰ سال اخیر رسیده است.
بیمه، نوید دهنده آرامش و امنیت خاطر برای عموم مردم و فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف است و سیزدهم آذر “روز بیمه” فرصتی است مغتنم برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه وگام برداشتن در مسیر تدبیر تا اهالی این صنعت به عنوان مظهر آرامش و اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه، اقدامات و دستاورد های خود را مرور کرده و با استفاده از تجارب گذشته، افق های روشن تری را برای ذینفعان خود ترسیم کنند.
کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی که برای رشته های بیمه های زندگی و اتومبیل برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.
بیمه «صاحبان حرف و مشاغل آزاد» یکی از انواع بیمه‌های خاص سازمان تأمین‌اجتماعی است که از این طریق، متقاضیان دارای حرف و مشاغل مختلف، می‌توانند با پرداخت حق بیمه مقرر از حمایت‌های قانونی مقرر برخوردار شوند.

بررسی‌ها نشان می‌هد که بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور تا پایان شهریور امسال ۱۳.۹ درصد بیشتر از پایان سال قبل وام پرداخت کرده‌اند که ۱۰.۱ درصد از تسهیلات پرداختی به‌صورت قرض‌الحسنه بوده است.