بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حمایت از شرکت‌های مشارکت‌کننده در ساخت داروهای ضد سرطان با استفاده از دانش سلول‌های بنیادی و همچنین مراکز تحقیق و توسعه این دانش در دستور کار برخی بانک‌ها ازجمله بانک پارسیان قرار گرفت. 
در جلسه‌ای با حضور رئیس‌کل و هیات عامل بیمه مرکزی و مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو، اقدامات این شرکت در حوزه تحول دیجیتال تشریح و از برنامه‌های جدید این زمینه رونمایی شد و مورد تشویق رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی قرار گرفت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی، هدف از امضای تفاهم نامه مبارزه با پولشویی را استفاده از همه ظرفیت سامانه‌های اقتصادی و دستگاه‌های نظارتی برای شناسایی سریع و مقابله به‌هنگام با جریان‌های مالی که در نوسانات اقتصادی در حوزه‌های تامین مالی قاچاق دارند، بیان کرد.
معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران ابلاغ کرد:

افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به رسته‌های اعلامی بنیاد برکت

معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای به شعب بانک در سراسر کشور، از موافقت کمیسیون عملیات پولی و اعتباری با اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به رسته‌های اعلامی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.
رؤسای ادارات کل بازرسی و حراست بانک، در جمع کارکنان استان بوشهر از ضرورت مغتنم شمردن فرصت شکایات مردمی در بهبود فرایندها، پاسخ به مشتریان در کمال صبر و متانت و نقش حراست در سنجش ریسک انتصابات سخن گفتند.
مراسم عزاداری و سوگواری شهادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تکریم مقام و الگوی برتر زنان دو عالم؛ با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان بیمه میهن ظهر امروز در نمازخانه شرکت برگزار گردید.