بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: با تامین مالی ۱۳۳ میلیون یورویی طرح ایجادی "شرکت فولاد آلیاژی ایران" توسط این بانک از محل منابع صندوق توسعه ملی و به صورت سندیکایی، پیش بینی می شود برای بیش از ۱۰۰۰ نفر در استان یزد به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.
رضایی با اعلام رشد 79 درصدی اعطای تسهیلات در ده ماهه اول سال جاری، اظهار داشت: این شعبه در مدت زمان یاد شده بالغ بر هفت هزار و 330 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان اعطا کرده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 79 درصد رشد را نشان می دهد.
علی حیدری - عضو و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دومین گزارش خود در خصوص لایحه بودجه سال آینده را منتشر کرده و یکی از نقایص بزرگ لایحه بودجه را عدم پیش‌بینی بازپرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی دانسته است.....
شرکت داروسازی کیمیازیست پارسیان با مشارکت بانک صنعت و معدن و با حضور امام جمعه، استاندار، فرماندار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس و جمعی دیگر از مسؤلان استانی در استان زنجان به بهره برداری رسید.
دکتر موسوی در ارتباط با دستاوردهای حوزه درمان نیز گفت: پیش از انقلاب تعداد مراکز بیمارستانی و درمانگاهی تأمین‌اجتماعی در حدود 20 مرکز بود که این آمار در حال حاضر به بالغ بر ۴۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی و غیرتخصصی ملکی تأمین‌اجتماعی افزایش یافته و علاوه بر آن با بیش از ۵۰ هزار پزشک و مرکز پزشکی هم طرف قرارداد هستیم که از طریق آنها به مردم عزیز خدمات ارائه می‌کنیم.
امکان ثبت نام در طرح های فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک پارسیان فراهم شد و بر همین اساس کلیه مشتریان گرامی می‌توانند از طریق سایت بانک پارسیان حساب موردنظر خود را تعیین و به شرکت سایپا معرفی نمایند.
رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: میزان مانده تسهیلات پرداختی به مشتریان این شعبه تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۶۰ درصدی داشته است.
دومین دوره مسابقات پلی استیشن جشنواره صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه دی یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد و نمایندگان بیمه تجارت‌نو بدون شکست و با کسب پیروزی های قاطع در مقابل حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات شدند.