بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نکته بازار دوشنبه برگشت صف‌ها در مقابل صرافی‌هایی بود که دلار با نرخ سهمیه می‌دادند. نرخ دلار در روز دوشنبه در این صرافی‌ها ۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان بود.
شرکت سهامی بیمه ایران با هدف معرفی محصولات بیمه ای و مشارکت در توسعه فرهنگ بیمه کشور در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش حضور دارد.
1 و 2 اسفندماه 1401 در مرکز همایش‌های برج میلاد؛

برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و با حضور صاحب نظران بانکی و اقتصادی و مشارکت بیش از 50 بانک و شرکت فعال در این حوزه، طی روز‌های 1 و 2 اسفندماه 1401 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در دنیای مدرن، همسو شدن بانک‎‌ها با فناوری‌‎های نوین جزو الزام‌‎های اساسی است. از همین رو بانک مرکزی ایران در راستای همسویی با تحولات مدرن، سامانه‌‎ای را به نام سامانه "پل" ایجاد کرده است که همانند خدمات ساتنا، پایا، کارت به کارت و... امکان نقل ‌و ‌انتقال وجه را فراهم می‌سازد.
رئیس شعبه مشهد بانک توسعه صادرات ایران گفت: براساس هدف گذاری های انجام شده در بخش حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتریان تازه در شعب بانک توسعه صادرات ایران، مفتخر به افتتاح ۴۴ فقره حساب در شعبه مشهد طی ۹ ماهه اول سال جاری بوده ایم.
رضا دولت آبادی عملکرد 10 ماهه بانک ملت را تشریح کرد و با اشاره به 40 میلیون مشتری و بیش از 53 میلیون حساب گشایش شده در این بانک افزود: تراز تجمیعی بانک ملت در پایان دی ماه امسال با رشد 101 درصدی به بیش از 454 هزار میلیارد ریال رسیده که نویدبخش سودآوری بیشتر برای بانک و سهامداران است.
جایگاه بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شد؛

رای قاطع سهامداران به افزایش سرمایه 91 هزار میلیارد ریالی بانک ملت

در مراسم مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.