آموزش و پرورش

آخرین و مهمترین خبرهای فرهنگیان و مدارس را در صفحه جامعه پرسون بخوانید.

معلمان نسبت به فرآیندهای رتبه‌بندی، ارزیابی انجام شده توسط ارزیابان، نحوه امتیازات ارائه شده و احتمال کسر رتبه‌های آنها به دلیل محدودیت اعتبارات رتبه‌بندی گلایه‌های شنیدنی بسیاری دارند.
معاون آموزش ابتدایی پایتخت گفت که در راستای تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان و بهره‌وری در فرآیند یاددهی ـ یادگیری، برنامه «روز بدون کیف» در مدارس ابتدایی شهر تهران برگزار می‌شود.
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بخشنامه‌ صادرشده از سوی سازمان اداری و استخدامی و تأیید شورای حقوق و دستمزد در اسفندماه، گفت: چرا فرهنگیان در افزایش فوق‌العاده ویژه کارکنان‌ دولت کنار گذاشته شدند؟
فلاحی در واکنش به تداوم مسمومیت دانش‌آموزان گفت: یک سری تدابیری برای این موضوع داشت اتخاذ می‌شد تا خیلی شدیدتر کنترل شود اما با استعفای وزیر یک وقفه‌ای ایجاد شد. باورم بر این است که نهادهای امنیتی باید مقداری کار را جدی‌تر دنبال کنند چراکه به نظر می‌آید با این قضیه خیلی سطحی برخورد می‌کنند و ممکن است عواقب خوبی برای نظام نداشته باشد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: فرآیند اعتراض آغاز شده است و امکان بارگذاری مدرک جدید در سامانه فراهم شد و ۱۰ استان، ۱۰ استان کار در حال انجام است و تا پنجم اردیبهشت اطلاعات دریافت می‌شود و سپس ارزیابان به ارزیابی می‌پردازند.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به مدارس غیر دولتی اعلام کرد: غیر دولتی بودن مدارس به معنای غیر انقلابی بودن آن نیست.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛

تحقق شعار سال با کار فرهنگی انجام می شود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش بهره وری، اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی و استفاده از کالاهای ایرانی می‌تواند زمینه ساز تحقق شعار سال باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری:

معلمان در پیشرفت هر کشوری نقش بسزایی دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان در پیشرفت هر کشوری نقش مهم و برجسته دارند و باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل درخور و شایسته‌ای از فرهنگیان عزیز صورت گیرد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه تاکنون ۹۲۰ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند، گفت: فردا پنجشنبه ۲۴ فروردین آخرین مهلت ثبت نام است.