مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع کولاک برف در استان تهران، مدیرکل مدیریت بحران استان به کوهنوردان توصیه کرد که در پایان این هفته از صعود به ارتفاعات پایتخت خودداری نمایند.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: این بارش‌ها می تواند بخشی از کمبودهای جدی بارش‌ها در برخی مناطق را بهبود بخشد.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن و بحرانی شهر تهران خبر داد و گفت: ساختمان بیمارستان گاندی در زمان دریافت پایان کار، سیستم اعلام اطفای حریق داشت؛ اما در زمان حادثه این سیستم‌ها فعال نبود.
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از مفقودن ماندن ۷ کوهنورد در ارتفاعات کشور خبر داد و گفت: کوهنوردان اصول ایمنی، توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند و در هنگام صدور هشدار نارنجی و قرمز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش شدید بارش‌ها در کشور طی آذرماه و ۱۵ روز اول دی‌ماه سال جاری گفت: بارش تجمعی میانگین آذرماه ۷۵ درصد کمتر از نرمال بوده است.
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت:در تهران ۷۵۳ پل داریم که ۵۵ درصد آن بتنی و ۴۵ درصد فلزی است.تعدادی از آنها نیاز به مقاوم‌سازی دارند چون در زلزله‌های بالای۶ و ۷ ریشتر ستون پل‌ها می شکند.