مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تقویت جریانات سرد شمالی از افزایش بارش‌ها در برخی نقاط کشور از دوشنبه (۲۷ آذر) خبر داد.
با تلاش‌های رئیس جمعیت هلال احمر، اخذ مجوز سالیانه ۲۰۰ نفر نیروی امریه از بین امدادگران و نجاتگران فعال جمعیت محقق شد و این تلاشگران می‌توانند از این پس خدمت سربازی خود را در جمعیت هلال احمر انجام دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز فعالیت مجدد ادارات و دستگاه‌های اجرایی اصفهان و دیگر شهرستان ها از فردا شانزدهم آذرماه، خبر داد.
آمار وحشتناک افزایش بیماری‌های ناشی از عوارض آلاینده‌های هوا در شهرهای بزرگ و افزایش آمار مرگ و میر در شرایط آلودگی هوا در کشورمان و بی‌خیالی مقامات، دیگر اجازه نمی‌دهد به سادگی از کنار این فاجعه بگذریم.
مدیرکل مدیریت بحران البرز تأکید کرد؛

تداوم آلودگی هوا در البرز/ افراد آسیب پذیر مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه شهرها و مناطق صنعتی در وضعیت هشدار زرد خبر داد و از افراد آسیب پذیر خواست از تردد غیرضرور خودداری کنند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش برف و باران و وزش باد شدید درنقاط مختلف کشور خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان از آماده‌باش مدیریت بحران در این خصوص خبر داد.
سازمان هواشناسی از شروع مجدد بارش‌های پاییزی از فردا تا روز چهارشنبه در ۱۹ استان خبر داد که با باد شدید همراه است و اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از فردا به کشور بارش باران در قزوین، البرز، تهران، لرستان، همدان، مرکزی، قم و ۱۲ استان دیگر آغاز می‌شود.
آب منبع حیات و یکی از ضروری‌ ترین عناصر در زندگی انسان‌ هاست. از همان افسانه‌ های قدیمی یونان آب بعنوان عنصر اصلی و حیاتی تصور می‌ شد. ولی تامین آب شرب به میلیون‌ها نفر شهروند شهر ها به یک چالش مهم تبدیل شده است. در این مطلب ما به بررسی مراحل تصفیه آب شهری می‌ پردازیم تا بفهمیم چگونه آب کثیف و انطباق نیافته از منابع طبیعی به یک نوشیدنی ایمن و سالم تبدیل می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از احتمال بارش باران شدید و راه افتادن سیل در اقصی نقاط استان به خصوص ارتفاعات طی سه روز آتی خبر داد.