زنان و خانواده

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری مربوط به خانواده، ازدواج و جوانان را در سرویس زنان و خانواده پرسون دنبال کنید.

تیم ملی فوتبال ایران که با امیر قلعه‌نویی وارد فاز تازه‌ای شده، این روزها مهیا می‌شود تا در دو دیدار دوستانه به ترتیب برابر روسیه و کنیا به میدان برود. این بازی‌ها از آن جهت اهمیت دارد که اولین مرحله از دگردیسی تیم ملی پس از جام جهانی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رعایت قانون حجاب و عفاف برای همه افراد جامعه گفت: قوه قضاییه لازم است به این موضوع ورود کند تا قوانین حجاب و عفاف اجرایی شود.
حجاب جزو فرهنگ ایرانی‌هاست و یک مساله انکارناپذیر است؛ ولی اینکه بخواهیم به زور حجاب را به کسی تحمیل کنیم، به شخصه فکر می‌کنم این کار یک کار ناشایست است، به ویژه اینکه اگر چنین اتفاقی در مدارس رخ دهد.
سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل؛

توانمندسازی زنان و دختران ایرانی و رعایت حقوق آنها از اولویت های ما است

سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست عالی رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد در موضوع زنان، صلح و امنیت بین المللی بیان کرد: ما همچنان به کار برای توانمندسازی زنان و دختران ایرانی و اطمینان از رعایت حقوق آن‌ها ادامه می‌دهیم.
در حال حاضر قسمت عمده از بار ترسیم نقشه ی راه تحولات اجتماعی در جامعه ی امروز ایرانی بر دوش زنان بوده، این مسئله زنان را در موارد قابل توجهی بــه عنوان نقطه ی ثقل تحولات و پیشــرفت المان های فرهنگی اجتماعی جامعه مطرح نموده است.
رئیس هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان؛

نوزاد تا ۶ ماهگی حتماً از شیرمادر تغذیه کند

رئیس هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان گفت: کودک تا 6 ماهگی باید شیر مادر بخورد و بعد از ۶ ماهگی می‌توان از غذای کمکی مثل فرنی و سوپ برای کودک استفاده کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه روی الگوی سوم زن کار کنید، گفت:الگوی سوم زن؛ الگوی زن معتقد به اصالت خانواده و تاثیرگذار بر جامعه است، خیلی از دختران نمی‌دانند که نگاه غرب به زن چیست؟