حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قتل همسرش کرده بود، خبرداد.
سایت فراز نوشت: وقتی از کوهدشت برای یک عمل ساده انحراف چشم به کرمانشاه می‌رفتند، شاید هرگز فکر نمی‌کردند که بهار دختر ۱۰ ساله‌شان به کما خواهد رفت و پدر ۴۲ ساله‌اش از غصه او دق‌مرگ خواهد شد. قصه اما همین‌قدر تلخ اتفاق افتاد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در یک عملیات منسجم اطلاعاتی، شبکه سازمان‌یافته قاچاق فرآورده‌های نفتی به صورت همزمان در استان کرمان و چهار استان دیگر کشور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت و متلاشی شد.
سخنگوی فراجا گمانه‌زنی‌ها در مراحل پیش از کشف جرم در پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده‌ محمدی‌فر را از عواملی دانست که می‌توانست پرونده را بی‌راهه ببرد و گفت: نباید دستاورد پلیس در کشف این پرونده با ابعاد ملی و بین‌المللی کوچک‌انگاری شود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین از زندانی شدن فرماندار قزوین خبر داد و گفت: فرماندار قزوین ۳ بار به جرم نشر اکاذیب محکوم شد که در حکم دوم ایشان به ۱۳ سال و ۱۷ روز حبس تعلیقی شد که به دلیل تکرار جرم این تعلیق لغو شد و ایشان راهی زندان مرکزی قزوین شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا جزئیات کاهش سه ماهه طول مدت سربازی را تشریح کرد و به برخی ابهامات و پرسش‌ها در این خصوص پاسخ داد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: فردی که در درگیری با یکی از شهروندان در بخش کلاچای اقدام به تیراندازی به سمت وی کرده بود با اقدام به موقع پلیس ظرف مدت یک ساعت دستگیر شد.
فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که باعث رعب و وحشت مردم در پارک رفیع این شهرستان شده بودند، خبر داد