حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان:

جان باختن جوان لالجینی بر اثر سقوط

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان از جان باختن جوان ۲۸ ساله لالجینی بر اثر سقوط از طبقه سوم منزل شخصی خود به دلیل بی احتیاطی خبر داد.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان زرند از کشف انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در زرند خبر داد.
روز گذشته مرد جوانی در حالی که صورتش با اسید سوخته و چشم چپش کور شده بود، به دادسرای امور جنایی تهران رفت. او از همسرش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.
رئیس پلیس پایتخت در دیدار با زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران که به مناسبت هفته سلامت انجام شد، بیان داشت: یکی از ماموریت های اولویت‌دار نیروی انتظامی تا پایان یافتن این ویروس منحوس، همراهی و کمک به مدافعان سلامت است.
در پی انتشار فیلمی با ادعای خودسوزی مقابل بورس، معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: این فیلم مربوط به چندسال پیش است، اما افراد سودجو با هدف تشویش اذعان عمومی درحال انتشار دوباره آن هستند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری قاتل مادر زن در کرمان

پس از گذشت شش ماه از وقوع جنایت، با همکاری سربازان گمنان امام زمان(عج) قاتل در یکی از شهرهای استان کرمان شناسایی شد.
رئیس مرکز پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: ارسال پیامی مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو برای برخی شهروندان ترفند کلاهبرداران سایبری است؛ افراد مبلغی تحت عنوان هزینه ترخیص واریز نکنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) استان کرمان با اشاره به طرح صدور کارت اعتباری سهام عدالت و استقبال شهروندان از طرح یاد شده، در مورد هرگونه کلاهبرداری با این عنوان در فضای سایبری هشدار داد .
به گزارش پرسون، صبح امروز یازدهمین طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی "رئیس پلیس پایتخت " و سرهنگ عبدالوهاب حسنوند " رئیس مبارزه با موادمخدر" در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد.
گفتنی است در این مرحله از طرح بیش از ۱۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.
گزارش از ساراپیرانه
انفجار خانه مسکونی در شهر جهرم استان فارس که پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ رخ داد و تا لحظه مخابره خبر، علت آن مشخص نشده،موجب تخریب این منزل دو طبقه شد.