حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سخنگوی پلیس گفت: متاسفانه برخی مردم به توصیه‌ها توجهی نکردند (یک دلیل بی‌توجهی ها عدم اطلاع‌رسانی به موقع بود) و در مبادی خروجی و ورودی استانها حضور پیدا کردند و پلیس قاطعانه اعمال قانون کرد و با ابلاغ توصیه‌ها همه آنها برگشتند که بحمدالله تعداد زیادی از مردم تبعیت کردند که جا دارد از همکاری و همراهی این عزیزان تشکر کنم ضمن اینکه مردم هم معتقد هستند که همه نهادها و دستگاه‌ها به خاطر حفظ سلامت مردم محدودیتها را اعمال می‌کنند.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا با صدور اطلاعیه ای از بررسی موضوعات مطرح شده درباره اپلیکیشن روبیکا در کارگروه ویژه و تخصصی خبر داد.

در پی پیدا شدن اکانت های جعلی در یک پلتفرم ایرانی؛

بیا جون دل! بیا از اینستا ببرمت روبیکا!

«حالا روبیکا، یه اکانتی برامون زده و عکسو مشخصاتمون روگذاشته، میگم یه دفعه سایت همدم نیاد برامون زن بگیره یک میلیون سکه هم مهریه بذاره بدبخت شیم!؟» این توییت طنزآلود تلخ را یکی از کاربران در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. توییتی که که برخواسته از ده ها آگاه سازی اینفلوئنسرها و کاربران صفحات مجازی از ساخت اکانتی به نامشان به همراه مشخصات دقیقی از آنها در اپلیکیشن روبیکا می باشد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۹۲۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات تکاوران پلیس در مسیر ارتباطی جنوب به شمال این استان کشف شد و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.
رئیس مرکز حقوقی دانشگاه امام حسین در گفتگو با پرسون:

اجرای کامل سند تحول قضایی، خواست مقام معظم رهبری است

مقام معظم رهبری در حکم محسنی اژه‌ای رئیس جدید قوه قضاییه از اجرایی شدن سند تحول قضایی به عنوان یکی از مأموریت‌های وی اشاره کرده‌اند و خواست مقام معظم رهبری اجرای کامل این سند است. طبعاً وقتی ایشان حکمی در این زمینه بدهند، نظارت نیز از طرف ایشان و دفتر ایشان بر قوه قضایی انجام خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: پارتی‌بازی و رشوه در هر دستگاهی که باشد ناپسند است اما در دستگاه قضا هرگز قابل تحمل نیست و باید با آن مقابله کرد و انتظار این است که ایثارگران ما در صف مقدم برخورد با فساد و تخلفات باشند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به جزییات محدودیت تردد‌های کرونایی گفت: افرادی که در این مدت جریمه شوند؛ در صورت عدم پرداخت بعد از یک ماه جریمه ۲ برابر خواهد شد.
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد مشهد راز وحشتناک خواستگارکشی در تهران را فاش کردند که پس از مدت ها جست‌وجو، جسد خواستگار را از زیر خاک های پارک جنگلی قلعه حسن خان بیرون کشیدند.
بیمارستان امام خمینی (ره) البرز که بعد از ۵ سال وقفه با حمایت قوه قضاییه به چرخه درمانی کشور بازگشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بازگشایی به مراکز درمانی بیماران کرونایی‌ پیوست.