حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به حادثه زندان اوین گفت: نکته‌ای که می‌تواند در جلوگیری از این قبیل رفتارهای مجرمانه موثر باشد، اعتماد به کانون های وکلای دادگستری و اجازه به آن‌ها جهت بازدید دوره ای از زندان‌ها است.
رئیس قوه قضاییه به قضات متذکر شد که در صدور احکامی چون ممنوع‌الخروجی، ممنوع المعامله شدن، مسدود الحسابی، رأی توقیف اموال و املاک و هر نوع قراری که محدودیتی برای افراد ایجاد می‌کند بر اساس تشخیص خود عمل کنند نه ضابطین.
در پی انتشار تصاویری منتسب به زندان اوین؛

اینجا زندان است؟!

تصاویر 90 ثانیه ای از داخل زندان اوین منتشر شده است. تصاویری که نشان دهنده هک دوربین های امنیتی یکی از بزرگترین و مجهزترین زندان های ایران است.
رئیس قوه قضاییه طی پیامی خطاب به رئیس جمهوری، ضمن تبریک اعطای بالاترین رأی اعتماد به بیشترین وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، از آمادگی دستگاه قضا برای تکمیل حلقه همگرایی قوا در دوره تحول و همکاری کامل با دولت، خبر داد.

جانشین پلیس راهور تهران مطرح کرد:

سرعت ها توسط دوربین‌های سطح شهر رصد می شود

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از رصد و کنترل سرعت رانندگان شهر تهران و ادامه فعالیت قرارگاه سرعت در معابر پایتخت سخن گفت.


دقایقی قبل زمین لرزه‌ای استان ایلام را لرزاند. مرکز این زمین لرزه در بخش زرین آباد، منطقه پهله در شهرستان دهلران رخ داده است. بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دنشگاه تهران ، این زمین لرزه به بزرگی ۳ ریشتر امروز چهارم شهریور ماه ساعت ۰۸:۴۱:۵۶ به وقوع پیوست.
پس از بررسی مشخص شد که گلکسی A21 مسافری در پرواز ۷۵۱ هواپیمای مسافربری خطوط هوایی آلاسکا در فرودگاه بین‌المللی سیاتل-تاکوما دچار آتش‌سوزی شده است و خدمه‌ی پرواز مجبور به خروج اضطراری مسافران شدند.


گودرزی در پی انتشار برخی تصاویر از زندان اوین مطرح کرد؛

سریعا دستگاه قضا ورود کند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تاکید پیگیری سریع دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه، منصفانه و در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع زندان اوین را مورد رسیدگی قرار دهد و در اسرع وقت گزارش آن را به مردم ارائه کند.
زلزله‌ای با قدرت ۴.۲ ریشتر با عمق ۱۲ کیلومتر، در ساعت ۱ و ۴۲ دقیقه بامداد، در فاصله ۳۶ کیلومتری شمال شرق شهر بهاباد و در منطقه غیرمسکونی درکویر رخ داد.