حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی این پلیس در تأمین نظم وامنیت شهروندان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با سرقت در ایام پایانی سال و نوروز تشدید خواهد شد.
سید اسدالله جولایی، رئیس هیأت امنا ستاد دیه کشور اعلام کرد: ۵۵۷ بانوی ایرانی و ۱۲ هزار و هشت مرد به دلیل تنگدستی در تسویه دیون خصوصی با رقم بدهی بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان در زندان می باشند.
یک وکیل دادگستری در واکنش به اظهارات بازپرس پرونده امیر تتلو گفت: به عنوان وکیل دادگستری که عهده دار وکالت پرونده‌های قضایی متعدد مشابهی بوده است، یکی از اصول بنیادین دادرسی عادلانه کیفری که در قانون اساسی و قانون آیین دادرسی کیفری و قواعد فقهی مورد تاکید قرار گرفته است اصل تساوی مجازات‌ها است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند.
رییس کل دادگستری استان البرز گفت که روز گذشته 2 نفر از مدیران شهرداری کرج پس از دریافت رشوه به تعداد ۱۵ سکه نیم بهار آزادی بازداشت شدند.
قوه قضائیه اعلام کرد که به منظور از بین بردن شائبه هرگونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر(اتهام وارده علیه دو پسر آقای مصدق معاون اول قوه قضائیه)؛ وی درخواست استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضائیه را تقدیم رئیس عدلیه کرد.
فرماندار شهرستان دیر گفت: جسد صیاد دیری که ۴ روز در جریان امواج خروشان خلیج فارس مفقود شده بود، عصر چهار شنبه در قایق خود در دریا پیدا شد.
یک سال بعد از باز شدن پرونده پسران معاون اول قوه قضاییه، وی استفعا داد و تا شائبه دخالت در این پرونده ایجاد نشود.
قوه قضاییه اعلام کرد: حجت‌الاسلام محمد مصدق استعفای خود، از سمت معاون اولی قوه قضائیه را تقدیم رئیس عدلیه کرد و رئیس قوه قضائیه با پذیرش درخواست وی موافقت کرد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز در جمع خبرنگاران تاکید کرد: بر اساس مقررات قانونی ورود کالاها از استان‌ های مرزی به صورت موردی و مصرف شخصی تخلف نیست و مصداق قاچاق کالا محسوب نمی شود.