حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 1088460 عدد انواع لوازم الکتریکی قاچاق ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را 300 میلیارد ریال اعلام کرده اند.
از مهمترین فعالیت ‌های قوه قضائیه در سال 1400 می توان به: حذف تشریفات از سفرهای رسمی، تخریب هدفمند و پاک سازی سواحل، ورود به مساله ممنوع الخروجی ها، رونق سازش در پرونده ها و ... اشاره کرد.

​فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (امین) از کشف انواع جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از ۶۹۱ میلیارد ریال طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی خانمی که با ادعای توانایی استخدام در بانک از فرد جویای کار ۳۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
‎پرسون از افزایش حوادث رانندگی در ایام نوروز گزارش می دهد؛

‎غافلگیری پلیس!

‎ همه ساله در ایام نوروز به دلیل حجم بالای مسافرت ها آمارحوادث رانندگی بیشتر از طول سال می شود و بسیاری از خانواده ها سال نو را با چشمان اشک بار و لباس های سیاه آغاز می کنند.
رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران گفت: دو کودک مشهدی در منطقه سنگ‌چین بابلسر غرق شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای این شهرستان، منجر به فوت یکی از مهمانان شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که با ایجاد سایت در بستر فضای مجازی اقدام به فعالیت در زمینه قمار آنلاین می‌کرد، خبر داد.
رئیس دادگاه فولادشهر گفت: حکم اعدام قاتلان شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم احسان نصیری، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اصفهان و شعبه یک دادگاه کیفری استان صادر شد.