حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان کل کشور با بیان اینکه همه گروه‌های مردمی در خدمت‌رسانی مشمول عنایت و الطاف الهی قرار دارند گفت: در این خدمت‌رسانی شیعه و سنی تفاوتی ندارند و گروه‌ها در صورتی که مشمول خدمات شوند، باید مورد حمایت قرار گیرند؛ یک مسیحی برای خدمت‌رسانی باید همچون مسلمان انقلابی نگریسته شود.
خودم هم نفهمیدم چگونه در دام نقشه های شیطانی جاری ام گرفتار شدم و زندگی ام را به نابودی کشاندم در حالی که آن دختر خیابانی با توصیه های من بخشیده شد و… .
رییس پلیس کشور با تاکید بر ضرورت افزایش سرعت هوشمندسازی در مجموعه انتظامی کشور گفت: امروز دیگر مجرمان مثل چندسال قبل نیستند که شرایط فیزیکی خاصی داشته باشند، ظاهر‌ها تغییر کرده و برخی خیلی شیک و به اصطلاح باکلاس شده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: برخورد خودرو با درخت در خیابان شهید بهشتی روبروی دهقان ویلای اول سه مصدوم برجای گذاشت
5 نوجوان هنگام شنا در حوض انبار روستای سیادک زاهدان دچار غرق‌شدگی شده و جان خود را از دست دادند.
جوان سابقه داری که افسر ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد قصاص شد.
یک خانم دکتر با گرفتن تست کرونا از یکی از بیماران برای خود دردسر درست کرد.
دوران تفسیر به رای قانون گذشته است در حال حاضر در کشور ما به ازای هر صدهزار نفر در حدود ۹۶ وکیل وجود دارد که این میزان در حدود یک‌سوم آمار کشورهای پیشرفته جهان است.
حسین‌آبادی گفت : بنده اطلاعی از عناوین اتهامی ندارم. با همسر ایشان تماس گرفتند که دارو و نسخه ایشان را همراه خود ببرد اما در پاسخ به این پرسش که آیا وکیل آقای تاجزاده می‌تواند حضور داشته باشد گفته بودند در حال حاضر نیازی به حضور وکیل نیست و به ایشان هم اتهام را نگفته بودند