حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ میاندوآب گفت: سه نوجوان بر اثر غرق شدگی در سد باداملو در روستای قرمزبلاغ از توابع باروق جان باختند.
مأموران کلانتری با کار گسترده اطلاعاتی بلافاصله راننده خودرو را شناسایی و دستگیر کردند و در بازجویی فنی، متهم به ضرب و جرح کودک ۹ ساله و رها کردن او در حاشیه شهر یزد اعتراف کرد.
معاون اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران جان برکف یگان تکاوری استان، بر اثر زیرگرفتن یک دستگاه خودروی شوتی و برخورد شدید با وی در یکی از ورودی‌های شهر زاهدان خبر داد.
معاون قضایی قوه قضاییه با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۴۳ شرکت ورشکسته در سطح کشور داریم گفت:پیشنهاد داده‌ایم سامانه‌ای تحت عنوان سامانه جامع ورشکستگان تشکیل شود تا از طریق این سامانه بتوان به همه پرونده‌های ورشکستگی اشراف داشته باشیم.
برخورد با بدحجابی گرچه یک حکم شرعی است، امروز به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده و راهکار رویارویی با آن را نمی‌توان از نیروی انتظامی یا بسیج خواست؛ همان‌گونه که نمی‌توان از روحانیون و مبلغان دینی یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضائی خواست.
زلزله ای دقایق پیش در توابع استان کرمان رخ داد.
شاید شما در شهر با صحنه تصادف خودرو با اشیای ثابت برخورد کرده باشید، آیا می‌دانید که راهی وجود دارد که رانندگان می‌توانند از این طریق،خسارت‌های که به خودرویشان وارد شده را از شرکت‌های بیمه دریافت کنند؟ اگر می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید مطلب پیش رو را دنبال کنید.
صبح امروز (شنبه ۲۵ تیر)، جلسه ابلاغ کیفرخواست و تعیین وکیل متهمان میلاد حاتمی و محمدرضا زاهدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.ئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران در این جلسه گفت: به استناد ماده ۳۴۲ آئین دادرسی کیفری، کیفرخواست به رؤیت متهمین رسیده و به آنان ابلاغ شده است.