حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

هنگام وقوع سیلاب حوادث ثانویه بسیاری ممکن است رخ دهد و در این میان تماشاگران سیل و افرادی که برای عکاسی و فیلمبرداری و ... به آن نزدیک‌ شده‌اند بیشترین احتمال درگیر شدن با این حوادث را دارند.
موج باران های موسمی در پاکستان به سیل تاریخی تبدیل شد و جان صدها شهروند این کشور را گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.
در تطبیق با آموزه‌های علوم جنایی در خصوص تصویب یا اجرای یک قانون باید ملاحظاتی مدنظر باشد که براساس آن با مطالعه میدانی سنجش میزان پذیرش مردم، نتیجه بخش بودن قانون و اثر آن در اداره کشور مورد لحاظ و توجه قرار خواهد داشت.
بعد از آن که از نامزدم طلاق گرفتم، از سوی خانواده ام نیز طرد شدم چرا که آن ها انتظار نداشتند من بعد از دو ماه نامزدی، حقیقت تلخی را برای نامزدم فاش کنم.
فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از بازداشت یک فروشنده داروها و مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و نیز سه زورگیر که با معرفی خود به عنوان مامور امنیتی اقدام به زورگیری کرده بودند، خبرداد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و حدفاصل تونل کندوان تا ولی آباد و محدوده‌های هزارچم سنگین است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترافیک عصرگاهی پرحجم در برخی از محورهای شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح برخی از ماموریت‌های این پلیس در روز گذشته از راز قتل یک دختربچه پنج ساله پرده برداشت. او همچنین از بازگرداندن یک کودک گمشده به آغوش خانواده و دستگیری دو گروه از سارقان حرفه‌ای خودرو و منزل خبرداد.